A Bosch csoport vállalati stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Petra
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Bosch
célkitűzés(ek)
multinacionális vállalatok
stratégiai menedzsment
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52932

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52932
005 20240220150257.0
008 240220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Petra 
245 1 2 |a A Bosch csoport vállalati stratégiája  |c Molnár Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Egy jó vállalati stratégia kidolgozása és használata manapság elengedhetetlen szinte minden vállalat sikerességéhez. A 21. század folyamatos gazdasági és környezeti változásaihoz, a fogyasztói igények átalakulásához a vállalatnak igazodnia kell, rugalmasan kell kezelnie ezeket a tényezőket. A stratégia célja, hogy olyan cselekvési sort és célkitűzéseket vigyen végbe a vállalat, amivel többet nyújthat a fogyasztóinak, mint a versenytársai.Projektmunkám fő témája a Bosch csoport vállalati stratégiájának elemzése, mind globálisan, mind szervezeti egység szintjén. A magyarországi Bosch egységek közül a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. vállalati stratégiáját ismertetem, mivel itt töltöttem szakmai gyakorlatom, tehát ennek a cégnek a stratégiájába van a legnagyobb belelátásom. 
695 |a Bosch 
695 |a célkitűzés(ek) 
695 |a multinacionális vállalatok 
695 |a stratégiai menedzsment 
695 |a vállalati stratégiák 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52932/1/Bosch%20-%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52932/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52932/3/Molnar_Petra_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés