Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bagjos Attila Zsolt
További közreműködők: Fábián Tamás
Kulcsszavak:Back Office
Front Office
szálláshely-szolgáltatás
szállodaipar
Szállodatörténet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52951

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52951
005 20240220150320.0
008 240220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bagjos Attila Zsolt 
245 1 0 |a Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban  |c Bagjos Attila Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkámban olyan szemszögből közelítem meg a Front Office tevékenységek elemzését, ami egyben bemutatja mennyire, és milyen irányban befolyásolta a technológia a munkakör fejlődését. Illetve, a modernizáció mennyire fogja átváltoztatni a jövőben, és ezáltal, milyen új innovatív eszközökkel találkozhatunk majd egy szállodai recepció pultjában.Szakmai gyakorlatomat a Hunguest Hotel Sun Resort recepcióján töltöttem 2023 nyarán, ezért, projektmunkám témájának a szállodai Front Office tevékenységek elemzését választottam. Azonban, manapság igen nehéz lenne elképzelni a világot technológia nélkül, mikor szinte már az okoseszközök mindenhol megtalálhatóak, és a WiFi mindent behálóz. Gondoljunk csak az okostelefonunkra, amivel nap, mint nap kapcsolatot tartunk ismerőseinkkel, vagy már egy szemüveg segítségével egy teljesen más, virtuális világba merülhetünk el. Arról nem is beszélve, hogy a mesterséges intelligencia segítségével képesek vagyunk akár életszerű robotokat megalkotni. Annak érdekében, hogy itt tartsunk a modern világban ahhoz, már az őskorban elkezdődött ez a fajta változás, mikor az ősember különböző harci eszközöket készített kövekből és ágakból. Nyilvánvalóan, azóta az emberi kíváncsiságból fakadóan, és az új, fejlett eszközök segítségével, ez a fejlődés folyamatosan gyorsul és állandósul az életünkben. De, vajon ez mennyire lesz hatással a munkaerőpiacra, illetve, a különböző gazdasági szektorokra? Ezért gondoltam, hogy a projektmunkámban olyan szemszögből közelítem meg a Front Office tevékenységek elemzését, ami egyben bemutatja mennyire, és milyen irányban befolyásolta a technológiai fejlődés a munkakört, illetve, a modernizáció mennyire fogja átváltoztatni a jövőben. Ennek érdekében szekunder kutatást használtam fel, és különböző szakirodalmak, internetes cikkek, kutatásokat használtam fel, amiket a későbbiekben részletezek. Tehát, a projektmunkám fő részeiként az alábbi témákat szeretném kifejteni és megvizsgálni: • Szállodai recepció fejlődése, • Front Office tevékenységek bemutatása, • A KIOSZK automaták és robotok megjelenése. 
695 |a Back Office 
695 |a Front Office 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a szállodaipar 
695 |a Szállodatörténet 
700 1 |a Fábián Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52951/1/Projektmunka_BAZS_pot_kesz_jav.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52951/2/Bagjos%20Attila_FOSZK_F%C3%A1bi%C3%A1n%20Tam%C3%A1s_konzulensi.pdf  |z Dokumentum-elérés