Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
Elmentve itt :
Szerző: | Bagjos Attila Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | Back Office Front Office szálláshely-szolgáltatás szállodaipar Szállodatörténet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52951 |
Hasonló tételek
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
Measuring tourist satisfaction with Front Office services in Huong Giang Hotel Resort & Spa, Vietnam
: Dam Le Tan Anh
: Dam Le Tan Anh
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében
: Török Tamás
: Török Tamás
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Front Office és a Back Office működése a Maverick Hostels & Lodges-ban
: Kántor Karolina
: Kántor Karolina
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
AZ ÖNKÖLTSÉGSZÁMÍTÁSI RENDSZER ELEMZÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE A HUNGUEST HOTELS ZRT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Makara Szilvia
: Makara Szilvia
Élelmiszerhigiéniai feltételek bemutatása a Velence Resort&Spa-ban
: Legindi Cintia Erika
: Legindi Cintia Erika
Fehérgallérosok home office-ban
: Bódi Cintia
: Bódi Cintia
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A szállodai üzletág működésének feltételei a Hunguest Hotel Platánus példáján keresztül
: Labossa Benedek Péter
: Labossa Benedek Péter
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Magyar szállodák honlapjainak összehasonlítása Az Accent Hotels, Service4You és Hunguest Hotels szállodaláncok honlapjainak elemzése
: Stuhl Gábor
: Stuhl Gábor
A Hunguest Hotels Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Kriston Ádám
: Kriston Ádám
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Hasonló tételek
-
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter -
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla -
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra -
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca