Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Viktória Vivien
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
logisztika
marketingkommunikáció
SWOT-elemzés
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52954

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52954
005 20240220150325.0
008 240220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Viktória Vivien 
245 1 0 |a Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében  |c Varga Viktória Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom témaválasztása számomra egyértelmű volt, mivel volt szerencsém egy olyan nagyvállalatnál tölteni a szakmai gyakorlatom, mint a Waberer’s. 2023. januárjában kezdtem el dolgozni náluk és ezalatt az idő alatt jól beleláttam a szervezet működésébe, külső és belső kommunikációjába egyaránt.Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a cég belső és külső kommunikációs tevékenységét,esetleges javaslatokat tegyek, szeretném bemutatni a vállalat ügyfélkapcsolati rendszerét,kommunikációs stratégiáit, a kommunikáció szerepét, a vállalat jövőképét, küldetését amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásának vonatkozásában. Kutatásom soránszeretném megvizsgálni, hogyan tudja a cég ilyen hatékonyan folytatni a belsőkommunikációs tevékenységét, milyen esetleges fennakadásokba ütközik. Primer kutatássalszeretném tanulmányozni a kommunikációs szerepét, a cég jövőképét és küldetését.Véleményem szerint, a megkérdezettek több mint, 50%-a fogja azt a választ adni, hogyelégedett a szervezi kultúrával. Külső kommunikáció tekintetében arra a kérdésre keresem aválaszt, hogy milyen területeken vállal társadalmi szerepet a Waberer’s és ezt hogyankommunikálja kifelé. A vállalati kommunikációnak kulcsfontosságú szerepe van a vállalatijövőkép, a vállalat küldetése és a munkaerő megtartására irányuló erőfeszítések kapcsán. Azeredményes vállalati kommunikáció növeli a munkavállalók elkötelezettségét és hozzájárul amunkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásához. 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a logisztika 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalati stratégiák 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52954/1/V%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52954/2/Titkositasi-kerelem2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52954/3/Varga_Viktoria_Vivien_KM_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés