A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borbényi Miklós Bence
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hirdetések
internetes reklám(ok)
közösségi média
online reklám
socail média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52955
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgazati munkám során a közösségi média, az online játékok és a különböző internetes reklámok hatását vizsgáltam a gyerekek vonatkozásában. Dolgozatomhoz kérdőívet is készítettem, melyet általános iskolás, hetedik és nyolcadik osztályos tanulókkal töltettem ki. Érdekes eredmények születtek, melyek megerősítettek abban a témaválasztásom kapcsán, hogy érdemes volt foglalkozni a gyerekeket körülvevő digitális világgal.Az internetes reklámok hatása a gyerekekre jelentős mértékű. A különböző online oldalaknak, social médiás platformoknak és a számos applikációnak köszönhetően a gyerekek ebbe születtek, születnek bele és valószínűséggel így is élik majd le egész életüket az internet térhódításának hálójában. A digitális eszközök alapfelszereléssé válnak az életükben, mint például a leggyakoribb okos eszköz, a mobiltelefon. A megkérdezett diákok elmondása szerint már valaki nagyon korán, 6-7 évesen, megkapja az első okos telefonját. Természetesen rengeteg előnyük is származhat a kiskorúaknak ebből az egész online világból. Azonban fontos, hogy fenntartásokkal kezeljék ezeket az elektronikus, okos eszközöket és ügyeljenek saját magukra, hogy kellő tudatossággal használják a mindennapjaikban, mert könnyen függőséget tud okozni.