Az online kommunikáció és marketing hatása a pszichológiai egészségre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kaiser Dzsenifer Erika
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztói magatartás
manipuláció
online marketing
pszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52960
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom fő témája az online kommunikáció hatásai a pszichológiai egészségre. Szeretném közelebbről elemezni, kutatni ezt a témát, ugyanis egy olyan gyorsan fejlődő, digitális időszak van kialakulóban, ahol a kommunikáció és a marketing online térben való elterjedése egy olyan korszakot nyitott, melyben a kereskedelem dinamikáján kívül, mindennapi életünk körvonalai is átformálódtak. Olyan kérdésekre keresem a választ többek között, mint a hogyan befolyásolják a személyre szabott marketingüzenetek illetve termékajánlások érzelmeinket, és ezek hogyan hatnak vásárláskor a döntéshozatalra? Az online marketingstratégiák (közösségi média integrálás) vajon hozzájárulnak-e az internethasználattal kapcsolatos addiktív viselkedéshez? A célzott reklámoknak milyen pszichológiai hatásai vannak a közönségre, leginkább a fiatalabb korosztályra, hogyan befolyásolják ezek a hirdetések az önértékelést és az önképet?