The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
Elmentve itt :
Szerző: | Gulmaliyev Ilham |
---|---|
További közreműködők: | Taralik Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Corporate Communication Process Digital Communication public relations Public relations strategy Social Media Strategy |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52962 |
Hasonló tételek
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
An exploratory study of the effect of social media on the Public Relations practices in the Lingerie Industry
: Reisch Petra Anna
: Reisch Petra Anna
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
How book-related social media platforms like Bookstagram and BookTok have formed reading habits
: Csányi Dorka
: Csányi Dorka
Impact of social media marketing as a tool on the public sector organizations during global crises
: Nsiri Youssef
: Nsiri Youssef
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
Effects determining people’s attitude towards social media platforms
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
The social media marketing platforms and their utilization by Hungarian ecommerce businesses
: Major László Gábriel
: Major László Gábriel
The usage of social media in business strategies
: Patányi Adrienn
: Patányi Adrienn
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
The evaluation of the company Crystal Nails' marketing communication on social media platforms
: Nánássy Emese
: Nánássy Emese
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége
: Angyal Mirjam Lilla
: Angyal Mirjam Lilla
Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában
: Karancsi Ágnes
: Karancsi Ágnes
PR a BMW gyakorlatában
: Kátai Szabolcs
: Kátai Szabolcs
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Possibilities of using social media in corporate strategies through an example
: Kácsik Zsófia
: Kácsik Zsófia
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
The impact of social media on consumer behavior in tourism
: Bodor Csenge
: Bodor Csenge
The impact of social media on consumers' restaurant choices
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
The impact of social media advertisements on customers in Hungary
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban
: Wéber Soma Bence
: Wéber Soma Bence
A Public Relations nagyobb területei a magyarországi egészségügyben
: Liscsinszky Ágnes
: Liscsinszky Ágnes
A Public Relations jelentősége az autóiparban A Peugeot 5008 modell magyarországi bevezetése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
A Public Relations megvalósulása a sportban A magyar kajak-kenu szövetség PR- programja
: Nagy Rita
: Nagy Rita
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
Értékesítési folyamatok elemzése a BMW Magyarországnál
: Mondrák Tamara
: Mondrák Tamara
Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
: Balla Noémi Borbála
: Balla Noémi Borbála
A teljesítmény-elvű vezetés és a public relations értéke
: Durányik Nóra
Megjelent: (2008)
: Durányik Nóra
Megjelent: (2008)
A public relations menedzsment funkciói egy építőipari vállalkozás gyakorlatában
: Fejesné schubert Andrea
: Fejesné schubert Andrea
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
Modern Ways of Promotion of Tourist-Related Products Using Instagram as a Platform
: Filatkova Anna
: Filatkova Anna
Examining The Impact of Social Media Influencers' Credibility on Consumer Behaviour
: Králik Petra Laura
: Králik Petra Laura
Hasonló tételek
-
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté -
An exploratory study of the effect of social media on the Public Relations practices in the Lingerie Industry
: Reisch Petra Anna -
Public Relation Activity
: Peng Mengyu -
Online public relations
: Kuthy Ákos -
How book-related social media platforms like Bookstagram and BookTok have formed reading habits
: Csányi Dorka