Assessment on the after-sales services at Toyota Thai Nguyen Co., LTD from 2019 to 2022
Elmentve itt :
| Szerző: | Dang Anh Khoa |
|---|---|
| További közreműködők: | Taralik Krisztina |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | after-sale service assessment business marketing car manufacturer customer service |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52965 |
Hasonló tételek
Inflation in the eurozone between 2019 and 2022
: Erdei Anna
: Erdei Anna
The importance of Just-In-Time method and its advantages in Toyota production system
: Duy Anh Tran
: Duy Anh Tran
Küzdősport Turizmus - Muay Thai
: Bátky Botond Aurél
: Bátky Botond Aurél
Zsámbok Község Önkormányzat beszámolóinak elemzése 2019-2022.
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
Sales Through intermediaries - Terms and Conditions of a Distributorship agreement-indirect sales at Konica Minolta Business Solutions Hungary Ltd.
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Egy thai étterem megvalósíthatósági tanulmánya Budapesten
: Tamásy Zsófia
: Tamásy Zsófia
Assessing impacts of EU-Vietnam free trade agreement (EVFTA) on Vietnam’s iron and steel import from EU
: Phan Thanh Anh Quoc
: Phan Thanh Anh Quoc
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
Magyarország beutazó turizmusának változása 2019-től 2022-ig
: Paulus Boldizsár Kristóf
: Paulus Boldizsár Kristóf
How to increase the sales of Addinol Hungaria Ltd’s lubricant products in the Hungarian price elastic market?
: Kasza Kristóf Gábor
: Kasza Kristóf Gábor
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Analysis of the national wine marketing strategy from the perspective of Nyakas Winery Ltd
: Nyul Bendegúz Márk
: Nyul Bendegúz Márk
A készletszintet befolyásoló tényezők a Toyota-módszeren alapuló gyártásban
: Tamássy Gábor
: Tamássy Gábor
Assessment of economic security from concept to practical environment and case study analysis of Azerbaijan
: Aslanli Murad
: Aslanli Murad
Az iSweet thai fagylaltozó értékesítési tevékenységének vizsgálata
: Zagyva Ádám
: Zagyva Ádám
TOYOTA ANYAGMOZGATÁS MAGYARORSZÁG KFT. VAGYONI, PÉNZÜGYI ÉS JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE
: Puskás Stefánia
Megjelent: (2018)
: Puskás Stefánia
Megjelent: (2018)
Televízió after sales folyamat fejlődése a Magyar Telekomnál - Milyen volt? Milyen lett? Milyen lehetne még?
: Heisler Anikó Magdolna
: Heisler Anikó Magdolna
MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
: Mikula Adél
: Mikula Adél
An assessment of China-European Union bilateral trade relations from 2007-2017 With case study on the future of the China-EU Free Trade Agreement
: Insal Vansana
: Insal Vansana
Assessing the Impact of The EVFTA on Vietnam's Agricultural Exports A Focus on the Coffee Industry.
: Nguyen Van Anh
: Nguyen Van Anh
A Rózsadomb Investment Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése 2019-2022. év beszámolói alapján
: Licskó-Molnár Viktória
: Licskó-Molnár Viktória
A Beverages Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése 2019-től 2022-ig tartó időszakban
: Somogyi Domonkos
: Somogyi Domonkos
Preparation, organization and implementation of audit tasks in the savings co-operative sector The B3 Co-operative credit institution
: Oláh Krisztián
: Oláh Krisztián
Kommunikationsdefizite im Zeitalter von Corona & Co.
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
: Bodolay László
Megjelent: (2021)
A Zing Burger & Co. SWOT analízise
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Assessing the Impact of the Carbon Border Adjustment Mechanism (CBAM) on Vietnam's Agricultural Exports to the EU Market
: Nguyen Minh Anh
: Nguyen Minh Anh
Assessing human rights disclosure An empirical analysis of
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2023)
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2023)
Task types in assessing reading comprehension
: Loch Ágnes
Megjelent: (2007)
: Loch Ágnes
Megjelent: (2007)
An Exploratory Qualitative Analysis of Vodafone Intelligent Solutions Europe Supply Chain Strategies to Mitigate COVID-19 Crisis Disruptions (2019-2022)
: Marinho Montenegro Mota Natália
: Marinho Montenegro Mota Natália
Assessing the Impact of Capital Structure on the Operational Efficiency of Listed Processing & Manufacturing enterprises on Vietnam's stock market
: Nguyen Minh Anh
: Nguyen Minh Anh
Travel agencies survive during and after the pandemic
: Tran Dieu Tran
: Tran Dieu Tran
Examination of the operation of SonCity Ltd.
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Workforce Retention at KUKA Hungária Ltd.
: Mészáros Sarolta
: Mészáros Sarolta
The role of social networking in sales
: Kurpé Rebeka
: Kurpé Rebeka
Exploring Factors Influencing Consumer Purchase Decisions of Thai vs. Locally Produced Non-durable Household Goods in the Laos Market
: Phumasavath Kitsada
: Phumasavath Kitsada
WOZABAL Textile Vollversorgung GmBH & Co logisztikai tevékenységei
: Pavlovics Szabina
: Pavlovics Szabina
The Economic Co-operation and Integration between China and Middle East
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
A Co-op Star Zrt kiskereskedelmi áruforgalmának elemzése
: Tóth Györgyi
: Tóth Györgyi
Emerging Markets, CO2 Reduction, and the Power of Green Bonds
: Gogichaishvili Saba
: Gogichaishvili Saba
Hasonló tételek
-
Inflation in the eurozone between 2019 and 2022
: Erdei Anna -
The importance of Just-In-Time method and its advantages in Toyota production system
: Duy Anh Tran -
Küzdősport Turizmus - Muay Thai
: Bátky Botond Aurél -
Zsámbok Község Önkormányzat beszámolóinak elemzése 2019-2022.
: Rácz Katalin -
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás