A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gémes Eszter Magdolna
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influenszer
influenszermarketing
közösségi média
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52972
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom bevezető részeiben megismerkedhetünk a hazai turizmus jelenlegi helyzetével, majd a szakirodalmi feldolgozás során összképet kaphatunk arról, hogy mi is az a turizmusmarketing, milyen sajátosságai és feladatai vannak, mit értünk marketingkommunikáció és online marketing alatt, valamint mi az a közösségi média és kik is azok az influenszerek. Ezt követően kutatásaim eredményeit elemeztem, hogy átfogóbb képet kaphassunk az emberek közösségi médiáról és az influenszerekről alkotott véleményéről, valamint az influenszerekkel való együttműködésekről.