A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gémes Eszter Magdolna
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influenszer
influenszermarketing
közösségi média
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52972

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52972
005 20240220150350.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gémes Eszter Magdolna 
245 1 2 |a A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban  |c Gémes Eszter Magdolna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom bevezető részeiben megismerkedhetünk a hazai turizmus jelenlegi helyzetével, majd a szakirodalmi feldolgozás során összképet kaphatunk arról, hogy mi is az a turizmusmarketing, milyen sajátosságai és feladatai vannak, mit értünk marketingkommunikáció és online marketing alatt, valamint mi az a közösségi média és kik is azok az influenszerek. Ezt követően kutatásaim eredményeit elemeztem, hogy átfogóbb képet kaphassunk az emberek közösségi médiáról és az influenszerekről alkotott véleményéről, valamint az influenszerekkel való együttműködésekről. 
695 |a influencer 
695 |a influenszer 
695 |a influenszermarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a Social media 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52972/1/A%20social%20media%20%C3%A9s%20influenszermarketing%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20a%20turizmusban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52972/2/G%C3%A9mesi%20Eszter_konzulens_Sipos%20Erika.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52972/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_G%C3%A9mes%20Eszter%20Magdolna_opponens_T%C3%B3th%20T%C3%ADmea%20Zs%C3%B3fia.pdf  |z Dokumentum-elérés