A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Kerék Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Dr. Zsolt |
Kulcsszavak: | arculat - image corporate design Corporate Identity marketing vállalati identitás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52975 |
Hasonló tételek
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett
: Major Nikolett
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
Service design a szoftverfejlesztésben
: Gönczöl Armand
: Gönczöl Armand
The evolution of the interior design in hospitality
: Tremmel András
: Tremmel András
A nemzetközi számviteli rendszerek egyes elemeinek vizsgálata és alkalmazása a hazai gyakorlatban
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment elemeinek vizsgálata egy multinacionális vállalat esetében-A motiváció változása
: Musinszki Bernadett
: Musinszki Bernadett
A projekt alapú oktatás intézményi implementációját segítő kézikönyv szükséges tartalmi elemeinek vizsgálata
: Dági Mónika
: Dági Mónika
A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Krea Design Cafe üzleti terve
: Keksz Richárd
: Keksz Richárd
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna
: Kolozsvári Zsuzsanna
Design és belsőépítészet a szállodák világában
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Digital Product Design a 21. században
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Design of a Sustainable Restaurant with Today's Perspective
: Huszák Paula Linda
: Huszák Paula Linda
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
Készletezés vizsgálata a Kávai Promo és Chef Design Kft. vonatkozásában
: Mészáros Lujza Anna
: Mészáros Lujza Anna
Corporate Portfolio Management Interconnections between Corporate Portfolio Management and Innnovation
: Tarkó Péter
: Tarkó Péter
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia
: Koffler Júlia
A Semmelrock Stein+Design Burkolatkő Kft. komplex elemzése
: Czinege Orsolya
: Czinege Orsolya
E-learning keretrendszer hatékonyság növelése Design Thinking módszertannal
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
EGY KÉSZÜLŐ BELSŐÉPÍTÉSZETI PROJEKT DESIGN TERVÉNEK ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉSE
: Almási Gréta
: Almási Gréta
How to raise awareness of corporate social responsibility in Hungary?
: Gaál Viktória
Megjelent: (2008)
: Gaál Viktória
Megjelent: (2008)
Corporate pricing power and inflation
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
The Corporate Social Responsibility in Hungary
: Polyecskó Zita
: Polyecskó Zita
Managing change on corporate level
: Szalontai Péter
Megjelent: (2011)
: Szalontai Péter
Megjelent: (2011)
Corporate Social Responsibility and Nestlé
: Bárdos Virág
: Bárdos Virág
A design thinking módszertan megjelenése a dashboard fejlesztés munkafolyamatában
: Balla Márton
: Balla Márton
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
Szabadságnyilvántartó rendszer tervezése Agilis módszerrel és UX design felhasználásával
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Hasonló tételek
-
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett -
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert -
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika -
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka -
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid