Offline Center közösségi tér elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Ádány Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ifjúsági központ intézmény intézményelemzés közösségi tér Szentendre |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52982 |
Hasonló tételek
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin
: Nagy Laura Evelin
Egy egyetemi közösségi tér vizsgálata közösségfejlesztői megközelítésben
: Kőhalmi Adél Emília
: Kőhalmi Adél Emília
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Több funkciós pályázati tér pályázata Vasalján
: Csillag Krisztina
: Csillag Krisztina
Közösség – Tér – Település Nógrád vármegyében összehasonlító hatáselemzés
: Tompos Gréta
: Tompos Gréta
Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban
: Szalay Kármen
: Szalay Kármen
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A munkahely, mint a munkavállalók eredményességét befolyásoló fizikai tér
: Miklós Henrietta
: Miklós Henrietta
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése
: Szabados Evelin
: Szabados Evelin
A Transcontorll-Center Kft, tevékenységének komplex elemzése
: Papp Alexandra
: Papp Alexandra
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
Business Center egy luxusszállodában
: Androvics Alexandra Xénia
: Androvics Alexandra Xénia
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Egis Számlajóváhagyást Támogató Elektronikus Rendszer („ESzTER”) kiterjesztése a körmendi gyáregységben
: Sólyom Dóra
: Sólyom Dóra
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Marcal Tennis Center Business Plan
: Csordás Gabriella
: Csordás Gabriella
Hogyan járulhat hozzá a modern iroda mint fizikai tér a dolgozói jólléthez?
: Frecskó Erika Márta
: Frecskó Erika Márta
Teljesítményértékelési rendszer (TÉR) gyakorlati működésének vizsgálata a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.-nél
: Szécsi dr. Judit
: Szécsi dr. Judit
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében
: Deák Csaba
: Deák Csaba
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Hasonló tételek
-
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin -
Egy egyetemi közösségi tér vizsgálata közösségfejlesztői megközelítésben
: Kőhalmi Adél Emília -
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella -
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné -
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan