A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
Elmentve itt :
| Szerző: | Faragó Tímea |
|---|---|
| További közreműködők: | Hübner Andrea |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | elektronikus zene emberi közösség fomo közösségi média szorongás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52983 |
Hasonló tételek
A Social Media és a digitalizáció hatására kialakult FOMO jelenség
: Fejszés Blanka
: Fejszés Blanka
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-jelenség hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
Zenei előadók közösségi média jelenlétének hatásai a fogyasztói magatartásra
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
A Corvina Party Service rendezvényei a MoM Sportközpontban
: Wenczl Vivien
: Wenczl Vivien
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
A Budapesti Értéktőzsde bemutatása és négy fő részvényének elemzése
: Szamkó András
: Szamkó András
A diszkontrendszer bemutatása, számviteli elszámolása, tervézes és kontrollálása a Coca Cola HBC Mo Kft - nél
: Máthé Timea
: Máthé Timea
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai
: Nguyen Giang Hoai
A közösségi média adta lehetőségek vizsgálata a budapesti fürdőkben
: Czegle Noémi
: Czegle Noémi
A budapesti kulturális/zenei intézmények szerepe a főváros turizmusában
: Fábián Ágnes
: Fábián Ágnes
A magyar zeneipar jelenlegi helyzete, és az elektronikus zenei menedzsment lehetőségei
: Lakat Dávid
: Lakat Dávid
A vendéglátás fő folyamatainak vizsgálata a Bellozzoban
: Tóth Sándor Dávid
: Tóth Sándor Dávid
A Raiffeisen-Agro Mo. Kft-n belüli önelszámoló egységek tevékenységének, hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése
: Führpasz György
: Führpasz György
A zenei turizmus élményfaktorainak vizsgálata a Bayreuthi Ünnepi Játékok és a Budapesti Wagner-napok példáján keresztül
: Fórizs Virág Ilona
: Fórizs Virág Ilona
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
A vendéglátás fő folyamatai a Benczúr Hotelben
: Dobrozemszky Gábor
: Dobrozemszky Gábor
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében
: Faragó András
: Faragó András
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna
: Németh Anna
A vendéglátás fő folyamatainak bemutatása a Budakert vendéglőben.
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
Magyarország fő vallásturisztikai helyszínei a Z generáció szemszögéből
: Salgói Panna Réka
: Salgói Panna Réka
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
General Electric magyarországi tevékenysége és a fő üzletága a repülőgépgyártás /
: Sinkovicz István
: Sinkovicz István
Hasonló tételek
-
A Social Media és a digitalizáció hatására kialakult FOMO jelenség
: Fejszés Blanka -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik -
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid -
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili