A luxus és a presztízs jelenléte a közgazdaságtanban, valamint ennek pszichológiája a turizmusban és vendéglátásban, szállodai piacra levetítve Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Tamás Mihály
További közreműködők: Szalók Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
fogyasztói magatartás
Magyarország
marketing
szállodaipar
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52996

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52996
005 20240220150422.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Tamás Mihály 
245 1 2 |a A luxus és a presztízs jelenléte a közgazdaságtanban, valamint ennek pszichológiája a turizmusban és vendéglátásban, szállodai piacra levetítve Magyarországon  |c Varga Tamás Mihály  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban az ember és a turizmus, mint gazdasági szektor szimbiózisát szeretném megvizsgálni, szeretném a turizmust elemeire bontani, majd az elemek közül kiemelni a turizmus termékét, és megvizsgálni mit nyújt, a maga nemében miért különleges illetve, hogy hogyan és milyen keretek között tudjuk vizsgálni. Központi kérdésem továbbá, hogy a turizmus, mint gazdasági szektor milyen eszközöket alkalmaz annak érdekében, hogy a termékeit eladhatóbbá tegye. Ezen belül is arra szeretnék összpontosítani, hogy milyen marketingkommunikációs megoldásokat alkalmaz a turizmus. A dolgozatomban érintőlegesen fogok írni a turisztikai szálláshelyekről, illetve azon belül a luxusszállodai vendéglátásról. Ahhoz, hogy ezt a témát kifejtsem mindenképpen meg kell vizsgálnom presztízs, a sznobizmus, és a fogyasztók körét, akik a hotel szolgáltatásait veszik igénybe. Ezek után célkitűzésem az, hogy az emberi tényezőt és az emberi viselkedést is vizsgáljam a teljesség igénye nélkül. A dolgozatom következő részében az előző kettő között szeretnék párhuzamot vonni, összekötni a kettőt, és pszichológiai szinten is érinteni a kérdéskört. 
695 |a digitalizáció 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a Magyarország 
695 |a marketing 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
700 1 |a Szalók Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52996/1/SZAKDOLGOZAT%20Varga%20Tam%C3%A1s%20Mih%C3%A1ly%2012.04.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52996/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc_Varga%20Tam%C3%A1s%20Mih%C3%A1ly.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52996/3/Varga%20Tam%C3%A1s%20Mih%C3%A1ly%20szakdol.pdf  |z Dokumentum-elérés