A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Orsolya
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Érintkezési pontok
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
H&M
Vásárlói élmény
Vásárlói út
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53008
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat az ügyfélút mentén előforduló érintkezési pontokon szerzett vásárlói élmény hatását vizsgálja a H&M vállalatának példáján keresztül.A dolgozat első felében bemutatásra kerül a téma irodalmi háttere, a vásárlói élmény kialakulása és jelentősége, a vásárlói út meghatározása és szakaszainak ismertetése. Ezután következik az igazság pillanatainak a bemutatása, majd a vásárlói út térkép és érintkezési pontok szemléltetése. A dolgozat egyéni kutatásának célja, hogy megvizsgálja azokat a lépéseket, amelyeken egy potenciális vásárló végig halad, mielőtt a vállalat ügyfelévé válik. A cég kiválasztása a globális ismertségére és széles körben elterjedt népszerűségén alapult. Egy online kérdőív által lekérdezésre került a H&M kiskereskedelmi vállalathoz kapcsolódó átélt vásárlási élmény a különböző érintkezési pontokkal való interakció során, valamint ezen élmények pozitív vagy negatív hatása a vásárlási döntésre.