A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Érintkezési pontok fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség H&M Vásárlói élmény Vásárlói út |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53008 |
Hasonló tételek
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Megjelent: (2013)
: Szabó Zsolt
Megjelent: (2013)
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában
: Kovácsné Székely Ilona
Megjelent: (2003)
: Kovácsné Székely Ilona
Megjelent: (2003)
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Kerékpár-út avagy A ROSE Versand GmbH ellátási rendszerének elemzése
: Karsai Gergely
: Karsai Gergely
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
A vásárlói szokások és az online marketing sajátosságainak vizsgálata a hazai csomagküldő szolgáltatások vonatkozásában
: Nagy Gabriella Andrea
: Nagy Gabriella Andrea
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
A Forex bemutatása és a megfelelő belépési pontok meghatározása technikai elemzés alapján
: Szilágyi Bettina
: Szilágyi Bettina
Az import vámeljárás folyamatának kidolgozása a H1 Systems Kft. vonatkozásában
: Balog Ágnes
: Balog Ágnes
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A H57-es motor beszerzési logisztikájának megvalósítása a Hanon Systems Hungary Kft. vonatkozásában
: Németh Vivien
: Németh Vivien
Első projektem és a hozzá vezető út
: Kovács Anikó
: Kovács Anikó
Telekommunikációs M&A trendek vizsgálata konkrét vállalatértékelés bemutatásával
: Berki Adrienn
: Berki Adrienn
Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben
: Barilló Cintia Erika
: Barilló Cintia Erika
A Transzfogarasi út turizmusa
: Lukács Levente
: Lukács Levente
Regionális különbségek alakulása Magyarországon – kapcsolódási pontok a gazdasági teljesítménnyel és a kereskedelmi tendenciákkal REGIONAL DISPARITIES IN HUNGARY -LINKS WITH EXTERNAL TRADE TENDENCIES AND ECONOMIC PERFORMANCE
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
Út az elsődleges munkaerőpiacra
: Molnár Klaudia
: Molnár Klaudia
Út az elektronikus kereskedelemhez
: Vladár Krisztina
: Vladár Krisztina
Hasonló tételek
-
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra -
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca -
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn -
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka