A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dankó Dóra
Other Authors: Molnár Dr. Zsolt
Kulcsszavak:e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
kereskedelem
piaci pozíció
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53046

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg53046
005 20240220150534.0
008 240220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dankó Dóra 
245 1 2 |a A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése  |c Dankó Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepét elemzem, kitérek a cég történetére, bemutatom a cég felépítését, filozófiáját, elemzem a piaci helyzetét, a legfőbb versenytárssal összehasonlítva, valamint megvizsgálom a vállalat makrokörnyezetét.Végezetül pedig az összegyűjtött információk alapján levonom a következtetéseket, javaslatokat teszek.A szekunder kutatásomban kereskedelem és marketing témájú szakirodalmat, cikkeket tanulmányoztam át, illetve a számszerű adatok megismerése érdekében főként céginformációs oldalakat, KSH adatokat és kereskedelemre vonatkozó jogszabályokat tekintette át. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kereskedelem 
695 |a piaci pozíció 
695 |a versenytársak 
700 1 |a Molnár Dr. Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53046/1/Dank%C3%B3%20D%C3%B3ra%20IUU8WZ%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53046/2/Danko_Dora_Foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés