A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése
Saved in:
Main Author: | Dankó Dóra |
---|---|
Other Authors: | Molnár Dr. Zsolt |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem fogyasztói magatartás kereskedelem piaci pozíció versenytársak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53046 |
Similar Items
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. Magyarországon
: Horváth Renáta
: Horváth Renáta
A Deichmann Cipőkereskedelmi KFT cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. tevékenysége, fókuszban a munkaerő-szervezés folyamata
: Csánki Bence Csanád
: Csánki Bence Csanád
Az áruáramlási folyamatok vizsgálata a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. egy adott üzletén keresztül
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
A Deichmann a magyar cipőpiacon
: Orbán Márton
: Orbán Márton
A Deichmann cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Szabó Roland
: Szabó Roland
A Deichmann online tevékenységének vizsgálata
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Egy multinacionális vállalkozás,a Schneider Electric transzferárazásáról. A Schneider Electric piacvezető szerepének megtartásáról, megerősítéséről.
: Bense Dóra
: Bense Dóra
A T-Systems Magyarország Zrt. szerepe az ellátási láncban, partnerkapcsolatainak fontossága és piacvezető szerepének feltárása
: Bekker Norbert
: Bekker Norbert
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara
: Ballagó Lilla Barbara
Menedzsment a piacvezető bank világában
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
Hazai piacvezető biztosító társaságok digitális kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
: Léber Alexandra
: Léber Alexandra
Piacvezető telekommunikációs vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak összehasonlító elemzése
: Csekei Boglárka
: Csekei Boglárka
Néhány budapesti piacvezető magánklinika szülészetének marketingtevékenysége
: Pomázi Fanni
: Pomázi Fanni
Egy piacvezető lemezkiadó vállalat tervezési rendszere
: Pakocs Péter
: Pakocs Péter
A budapesti és a firenzei szállodaipar piacvezető szállodáinak elemzése, összehasonlítása
: Pomázi Fanni
: Pomázi Fanni
Pénzügyi kockázatkezelés folyamatának elemzése egy hazai piacvezető telekommunikációs cég gyakorlatában
: Máthé András
: Máthé András
Outsourcing bevezetési projektek menedzsmentjének elemzése egy hazai piacvezető cég gyakorlatában
: Sámoly Viktória
: Sámoly Viktória
ING-ből NN Magyarország piacvezető életbiztosítójának márkaváltása
: Biró Ferenc
: Biró Ferenc
Piacvezető kereskedelmi bankok marketingkommunikációs tevékenységei, fókuszban a Sberbank
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája
: Gerics Roland
: Gerics Roland
A borfesztiválok szerepének elemzése Tolna vármegye rendezvénykínálatában
: Schveigert Anett
: Schveigert Anett
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
Projekt tervezés és kivitelezés egy magyarországi piacvezető irattárolási cégnél
: Vályi Szabolcs
: Vályi Szabolcs
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
A turizmus szerepének bemutatása Németországban
: Tóth Balázs Bence
: Tóth Balázs Bence
A turizmus szerepének bemutatása Isztambulban
: Hojnyák Dalma
: Hojnyák Dalma
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
Márkaelemek szerepének vizsgálata a vendéglátásban
: Páll Tamás
: Páll Tamás
Budapest két piacvezető hotelében alkalmazott etika és hatásai a vendégértékelésekre
: Gedai Balázs
: Gedai Balázs
A szállodai concierge szerepének elemzése a szakmai trendek tükrében
: Bereczki Tamás
: Bereczki Tamás
Folyószámlahitel összehasonlítása Magyarország piacvezető, valamint "vidéki" pénzintézete között önkormányzati szinten
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
B2B sales folyamatok javítása egy piacvezető vállalat gyakorlatában
: Vodilla Dávid
: Vodilla Dávid
A színházak közösségformáló szerepének bemutatása a Thália Színházon keresztül
: Belák Dóra
: Belák Dóra
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
Similar Items
-
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. Magyarországon
: Horváth Renáta -
A Deichmann Cipőkereskedelmi KFT cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Baráth Beatrix -
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. tevékenysége, fókuszban a munkaerő-szervezés folyamata
: Csánki Bence Csanád -
Az áruáramlási folyamatok vizsgálata a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. egy adott üzletén keresztül
: Balázs Eszter -
A Deichmann a magyar cipőpiacon
: Orbán Márton