Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
Saved in:
Main Author: | Olaszka Dóra |
---|---|
Other Authors: | Szeidl Klaudia |
Kulcsszavak: | New York Kávéház New York Palace Budapest Hotel rendezvények rendezvényszervezés szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53052 |
Similar Items
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely
: Csavajda Gergely
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina
: Pásztai Edina
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella
: Szabó Orsolya Daniella
Munkaerőpiaci trendek hatásai Budapest régió szemén keresztül, a New York Palota bemutatásával
: Pozderka Bálint Timót
: Pozderka Bálint Timót
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta
: Szatmári Brigitta
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Munkaidő, munkakör, és a munkabér viszonya Magyarországon
: Dósa-Gondon Tamás
: Dósa-Gondon Tamás
A New York-i Gyermekjogi Egyezmény és érvényesülése az Európai Unió egyes tagállamaiban
: Csókás Erna
: Csókás Erna
Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül
: Bata Viola
: Bata Viola
Az Aria Hotel Budapest bemutatása, valamint VIP vendégkezelésének ismertetése
: Nagy-Kovács Anna
: Nagy-Kovács Anna
Stratégiai döntéshozatal és jövedelmezőség vizsgálata a New York Palota 5 éves működése tükrében (2010-2014)
: Tomasics Nóra
: Tomasics Nóra
Egy nagy múltú és egy új, azaz a New York és a Frei kávéházak összehasonlítása
: Herpai Hanna
: Herpai Hanna
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban
: Szilvási Zsófia
: Szilvási Zsófia
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
Egy sikeres rendezvényszervező vállalkozás bemutatása
: Faragó Flóra
: Faragó Flóra
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
A munka (m)értéke - MÁV-TRAKCIÓ Zrt. munkakör-értékelési rendszere
: Lipcsei Eszter
: Lipcsei Eszter
A Csordultig Magyar / Extremely Hungary New York-i és Washingtoni Magyar Kulturális Évad elemző és összehasonlító bemutatása
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
A Magyar Posta Zrt. Komplex Logisztikai Központjának Ismertetése és Raktározási Folyamatának Felépítése
: Marjai Bercel Gábor
: Marjai Bercel Gábor
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Innovatív marketinglehetőségek a KKV rendezvényszervező cégeknél
: Komáromi Dávid
: Komáromi Dávid
Folyamatmenedzsment és automatizálás, munkakör-áttervezés a Hydro Extrusion Hungary Kft.-nél
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése
: Andóczi-Balog Rita
: Andóczi-Balog Rita
Similar Items
-
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien -
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos -
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita -
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita -
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely