Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Milkovics Mercédesz |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztási szokások generációk influencer marketing közösségi média online marketing vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53065 |
Hasonló tételek
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina
: Bárándy Dorina
A különböző generációk karriertervei Léteznek-e Magyarországon generációs különbségek munkaerőpiaci elvárásokkal kapcsolatosan /
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
A motiváció szerepének vizsgálata a különböző generációk függvényében.
: Varga Judit
: Varga Judit
A fővárosi lakosság wellness fogyasztási szokásai a különböző generációkban
: Papp Laura Ibolya
: Papp Laura Ibolya
Munkaerő motiválás és megtartás a különböző generációk tekintetében
: Hlács Viktória
: Hlács Viktória
Ösztönzés és megtartás menedzsment a különböző generációk tekintetében
: Kiss Ágota
: Kiss Ágota
A különböző generációk segítése vállalatoknál otthoni munkavégzés során
: Vörös Bence Tamás
: Vörös Bence Tamás
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata különböző generációk esetében.
: Nagy Petra Lili
: Nagy Petra Lili
A generációk viselkedésének és fogyasztási preferenciáinak elemzése a szállodák fenntarthatóságáról
: Gáldi Dóra Patricia
: Gáldi Dóra Patricia
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata a különböző generációk esetében.
: Varga Zsigmond Attila
: Varga Zsigmond Attila
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
A gyermekvállalás hatása a nők médiafogyasztási szokásaira
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
The role of influencer marketing in case of restaurants
: Katalin Alícia Mercédesz
: Katalin Alícia Mercédesz
Kiemelkedő sportrendezvények hatása a társadalom sportolási szokásaira
: Csikós Máté Márk
: Csikós Máté Márk
A munkavállalói elkötelezettség vizsgálata különböző generációk (X, Y) tükrében
: Ruzsom Cintia
: Ruzsom Cintia
A home office hatása a teljesítményre és a motivációra a különböző generációk esetében
: Simon-Csobai Fanni
: Simon-Csobai Fanni
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Hasonló tételek
-
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik -
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert -
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin -
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra