Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
Elmentve itt :
Szerző: | Khuc Thi Hue Chi |
---|---|
További közreműködők: | Gajzágó Dr. Éva Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | culture industry fan engagement fan preference image K-pop idols marketing strategies |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53068 |
Hasonló tételek
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta
: Major Beáta
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Analysing marketing strategies influencing consumers behaviour and preferences in casual dining restaurant industry in Vientiane, Laos.
: Soukhavongsa Fonsouda
: Soukhavongsa Fonsouda
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
On the emergence of identity economics a review
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour
: Preisz Zsófia
: Preisz Zsófia
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
Men, women and work model preferences
: Bui Bich Phuong
: Bui Bich Phuong
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
The effectiveness of digital storytelling in video advertisement as a brand identity building tool.
: Yermekbayeva Zhanel
: Yermekbayeva Zhanel
Behavioral Implications on Wealth and Inequality in Mongolia
: Munkhuu Molor
: Munkhuu Molor
Impacts of Cyprus's Cultural Identity on Tourism
: Szegedi Dóra Gabriella
: Szegedi Dóra Gabriella
The pink tax and its implications a compared analysis.
: Chinchilla Chacon Sebastian
: Chinchilla Chacon Sebastian
The impact of FDI preferences on the development of China's economy
: HUI SHUJING
: HUI SHUJING
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Supply Chain Management and its effect on the brand's image
: Jurkinya Petra
: Jurkinya Petra
Assessing optimal sustainable transportation systems for tourism management in Lebanon Evaluating public opinion on preferences for implementation
: Zeineddine Iyad
: Zeineddine Iyad
Case Study Ever-Given's Suez Canal Blockage And The Boarder Implications For The Supply Chains
: Nguyen Thi Hue
: Nguyen Thi Hue
Implications for urban marketing in China in the digital age
: Cai Yiyi
: Cai Yiyi
Future challenges in economics – The evolution of identity economics
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2024)
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2024)
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
Rebuilding Kosovo's Global Identity The Role of Public and Cultural Diplomacy in Nation Branding
: Berisha Zana
: Berisha Zana
Can overtourism cause a shift in destination preferences?
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Exploring The Implications Of Digital Currencies For Conducting Monetary Policy
: Shu Xiaofang
: Shu Xiaofang
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
A Conjoint Analysis of Vietnamese Domestic Tourists´ Hotel Preferences
: Nguyen Linh MI
: Nguyen Linh MI
A Conjoint Analysis of Vietnamese DomesticTourist's Hotel Preferences
: Nguyen Linh MI
: Nguyen Linh MI
Hasonló tételek
-
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka -
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio -
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa -
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh -
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta