A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
Saved in:
| Main Author: | Borsi Gergely |
|---|---|
| Other Authors: | Kasza Lajos |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | autóipar autókereskedelem magyar autópiac márkastratégiák vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53076 |
Similar Items
Prémium autómárkák stratégiája A Lexus modellbevezetésének esettanulmánya és a magyar autópiac kihívásai
: Sólyom Lili
: Sólyom Lili
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
Felnőttbarát szállodák, avagy új szegmens a szállodaiparban
: Utasi Réka
: Utasi Réka
Egy új szegmens, az egészségtudatos szeniorok kialakulása Magyarországon
: Maticsek Flóra
: Maticsek Flóra
A diák szegmens és annak vizsgálata a magyar bankok üzleti gyakorlatában
: Manner Ildikó
: Manner Ildikó
Mikrovállalati szegmens bemutatása és rendszerfejlesztése egy kereskedelmi banknál
: Laskai Dávid
: Laskai Dávid
Mosódió, azaz egy új ökobarát piaci szegmens születése
: Bozó Fanni
: Bozó Fanni
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Emotional marketing and its economic impact in premium and mass-market coffee brands
: Vatulik Réka
: Vatulik Réka
Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül
: Augusztin Diána
: Augusztin Diána
A lakossági és vállalati szegmens rejtelmei a banki világban
: Németh Boglárka
: Németh Boglárka
A MICE szegmens hatásának összehasonlító elemzése három budapesti szállodára
: Gregor Kitti
: Gregor Kitti
Az emberi erőforrás menedzsment etikai kérdései, toborzás-kiválasztás szegmens vizsgálata
: Détár Ákos Attila
: Détár Ákos Attila
A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra
: Bacsányi András Csaba
: Bacsányi András Csaba
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik
: Tóth Dominik
Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását
: Kolozs Nóra Henriett
: Kolozs Nóra Henriett
A magyar egészségturisztikai piac kihívásai
: Borosné Katus Bernadett
: Borosné Katus Bernadett
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Online marketing az ingatlanközvetítés világában
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Marketing a kriptovaluta világában
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
Influencer Marketing alkalmazása és hatása a divatipar világában
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Az egységes európai villamosenergia-piac kiépítésének hatása a magyar energiatőzsde működésére
: Ács Péter
: Ács Péter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából
: Csabányi Krisztina Andrea
: Csabányi Krisztina Andrea
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
A magyar villamosenergia-piac a liberalizáció útján és a villamosenergia-árak alakulása
: Kónya Gergely
: Kónya Gergely
A magyar biztosítási piac a statisztika tükrében
: Sápi Veronika
: Sápi Veronika
A magyar üzleti szolgáltató szektor globális meghatározottsága A magyar üzleti szolgáltató szegmens elemzése a globális értékláncok válság utáni tendenciániak tükrében
: Tóth Fanni Fruzsina
: Tóth Fanni Fruzsina
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A magyar napenergia-piac helyzete és kilátásai
: Nagy Zsombor
Published: (2013)
: Nagy Zsombor
Published: (2013)
Similar Items
-
Prémium autómárkák stratégiája A Lexus modellbevezetésének esettanulmánya és a magyar autópiac kihívásai
: Sólyom Lili -
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd -
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András -
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit -
Felnőttbarát szállodák, avagy új szegmens a szállodaiparban
: Utasi Réka