Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lábas Regina
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
ellátási lánc - ellátó hálózat
vásárlói elégedettség
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53077

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53077
005 20240220150619.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lábas Regina 
245 1 0 |a Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján  |c Lábas Regina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a BevezetésNapjainkban a fogyasztói igények kielégítése egyre nagyobb kihívást jelentenek a vállalkozások számára. A digitális eszközök elterjedésével, az információ áramlás felgyorsulásával a vevői elvárások egyre magasabb igényeket követelnek. Dolgozatom központi témája az ohmnichannel és a digitális eszközök bevezetésének hatása a vevő kiszolgálási élményre, a versenyképesség tükrében. A szakirodalmi áttekintés és a kutatási kérdésekre kapott válaszok alapján, azokat a sikertényezőket kívánom bemutatni, amelyek az innovatív eszközök implementálásával és a korszerű technológia alkalmazásával igyekeznek a vásárlókat a középpontba helyezni a virtuális és a valóság eladóterében egyaránt. Az információs technológiai fejlesztések elengedhetetlen a vásárlói élmény nyújtásában, a felhasználóbarát platformok, a gyors és hatékony megoldások a tudatos vásárlás alapjai. A téma mélyebb áttekintése és az eredmények elemzése után arra a következtetésre jutottam, hogy a vevőkiszolgálási élmény fokozása a hosszútávú fennmaradásra törekvés egyensúlyával érhető el, ami a jövőre nézve a mesterséges intelligencia alkalmazásával valósítható meg. A mesterséges intelligencia új dimenziókat nyithat a vevőélményben a zöld ellátási lánc menedzsment szemlélettel, értéket teremtve. 
695 |a digitalizáció 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a vásárlói elégedettség 
695 |a versenyképesség 
700 1 |a Lipák Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53077/1/Szakdolgozat%202023.%2011.28%20%20HIQBEW.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53077/2/Labas.Regina.biralat.kulso.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53077/3/BA%20KM%20L%C3%A1bas.pdf  |z Dokumentum-elérés