Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zsilina Enikő
Other Authors: Molnár Dr. Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketingmix
marketingterv
piacelemzés
termékmarketing
új vállalkozás
vállalkozás indítása
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53084
Description
Abstract:Szakdolgozatom fő esszenciája a cukrászdák magyarországi helyzetének részletes vizsgálata, különös hangsúlyt fektetvén az újonnan nyíló cukrászdák marketingtervének kidolgozásához szükséges specifikációk feltárása. A dolgozat központi kérdése, hogy melyek a legfontosabb alapvetések egy jól működő marketingterv megalapozásához. Részletes bemutatásra kerülnek a marketingterv legfontosabb elemei, a marketing mix elemei, illetve, hogy hogyan tudjuk sikeresen alkalmazni mindezeket a célok elérésének érdekében. A dolgozat kutatási szakasza során bemutatásra kerül két nagyon izgalmas interjú eredménye is, melynek során két nagy cukrászda tulajdonosát kérdeztem a témával kapcsolatban.