The Reputation of the Hungarian Football
Elmentve itt :
Szerző: | Bujdos Betti |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Dr. Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | communication football football marketing Interview marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53103 |
Hasonló tételek
The structure and future of Hungarian football Are academies the sole path to professional success?
: Kocsis Marcell
: Kocsis Marcell
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely
: Gazsó Gergely
Visitor satisfaction and the reputation of Balaton Sound festival
: Kézdi Anna
: Kézdi Anna
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The Crisis Communication and the Reputation of Widely Acknowledged Luxury Brands
: Lakatos Lolita
: Lakatos Lolita
Reliability and role of Reputation System in the Decision-Making process A case study of Trip advisor and YouTube
: Kumar Amrendra
: Kumar Amrendra
Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden?
: Rácz Márta
Megjelent: (2014)
: Rácz Márta
Megjelent: (2014)
Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club
: Faller András
: Faller András
Marketingkommunikáció a National Football League nyomán
: Dernesch Dániel
: Dernesch Dániel
A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája
: Kishalmi Balázs
: Kishalmi Balázs
Analysis of the impact of the Neymar transfer on the change in the market value of football players
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
: Kliment Pál Péter
: Kliment Pál Péter
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Les possibilités pour rentabiliser l'exploitation des stades de football modernes en Hongrie
: Lóska Csaba
: Lóska Csaba
Quels sont les indicateurs qui prédisent les performances des clubs de football? Analyse du championnat hongrois.
: Lutzer Bence György
: Lutzer Bence György
Hungarians' vegan tourism
: Sipos Víta
: Sipos Víta
Analysis of Hungarian Agriculture
: Fekete Laura
: Fekete Laura
Intercultural Conflicts in British-Hungarian and American-Hungarian International Organisations
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (1996)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (1996)
The situation of Hungarian waste management, the possibilities of the Swiss SID SA on the Hungarian waste market
: Ördög Zsuzsanna
: Ördög Zsuzsanna
Outlook of the Hungarian motorcycle trade
: Zelenák Tamás
: Zelenák Tamás
The Marketing of the Hungarian Government Securities
: Komáromi Lili
: Komáromi Lili
An analysis of the Hungarian food revolution
: Erdei Fanni Dóra
: Erdei Fanni Dóra
Characterization of a Hungarian foodie
: Túri Vivien Orsolya
: Túri Vivien Orsolya
Hungarian foreign policy and trade
: Hammad Mazen Hammad Abdullah
: Hammad Mazen Hammad Abdullah
Overview of the Hungarian Domestic Ecotourism
: Lévay Olívia Anna
: Lévay Olívia Anna
The effects of Coronavirus on Hungarian businesses
: Adonyi Adria Dorina
: Adonyi Adria Dorina
Hungarian maritime merchant shipping
: Janda Gergő
: Janda Gergő
Airbnb and the Hungarian Traveler A Comparative Study.
: Cseh László Ákos
: Cseh László Ákos
A magyarországi rendezvényszektor munkaerőpiaci kihívásai
: Bujdos Virág
: Bujdos Virág
A költségvetési tervek teljesítésének összehasonlító elemzése Pusztavacs Községi Önkormányzat esetében
: Bujdos Bence
: Bujdos Bence
Magnet Hungarian Community Bank
: Győri Zsuzsanna
Megjelent: (2020)
: Győri Zsuzsanna
Megjelent: (2020)
The Hungarian consumption society regarding clothing the willingness of Hungarians to choose sustainability over fast fashion in 2020
: Varga Márta
: Varga Márta
New trends in Hungarian Pálinka Market
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
The impact of Chinese initiatives on the Hungarian economy
: Falatovics Eszter
: Falatovics Eszter
Hasonló tételek
-
The structure and future of Hungarian football Are academies the sole path to professional success?
: Kocsis Marcell -
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely -
Visitor satisfaction and the reputation of Balaton Sound festival
: Kézdi Anna -
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás -
The Crisis Communication and the Reputation of Widely Acknowledged Luxury Brands
: Lakatos Lolita