Generációk az online térben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Czigler Dorka Rebecca
Other Authors: Veszelovits Bella
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-kereskedelem
internetes reklám
közösségi média
online marketing
Y generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53110
Description
Abstract:A generációk közötti különbségek a közösségi média használatában érdekes területet nyitnak a kutatások számára. Az idősebb generációk (Baby Boomer, X generáció) gyakran eltérő módon és célokkal használják ezeket a platformokat, mint a fiatalabb korosztályok (Y generáció, Z generáció), akik gyakran a szórakozás és az interakció eszközeként tekintenek rájuk, és ebből kifolyólag érdemes megvizsgálni a digitális fogyasztási szokásokat generációk szerint. A kutatások ebben a témakörben fontos hozzájárulásokkal szolgálhatnak a társadalom és az üzleti szektor számára egyaránt. A közösségi média platformok szerepe és jelentősége folyamatosan nő, és ez hatással van az emberek életére, kommunikációjára társadalmi kapcsolataira és fogyasztási szokásaikra egyaránt. Ezért fontos megérteni, hogy hogyan használják a különböző generációk ezt az eszközt, és milyen hatásai vannak ennek a használatnak a társadalomra. Valamint az üzleti szektor számára fontos megérteni, hogy a különböző generációk hogyan reagálnak a közösségi média tartalmakra és hirdetésekre. Ez lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyabban kommunikáljanak a különböző korosztályokkal és pontosabban célozzák meg őket hirdetéseikkel és tartalmaikkal, ezáltal nagyobb online vásárlási forgalmat generálva.