Generációk az online térben
Saved in:
| Main Author: | Czigler Dorka Rebecca |
|---|---|
| Other Authors: | Veszelovits Bella |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | e-kereskedelem internetes reklám közösségi média online marketing Y generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53110 |
Similar Items
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
: Novák Fanni
: Novák Fanni
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Generációk jellemzése. Eltérő generációk és a közöttük lévő hasonlóságok, különbségek, ebből fakadó nézeteltérések, ezek feloldása a vállalati térben.
: Szamosi Liza
: Szamosi Liza
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Generáció jellemzése. Eltérő generációk és a köztük lévő hasonlóságok, különbségek, ebből fakadó nézeteltérések, ezek feloldása a vállalati térben
: Bali Balázs Antal
: Bali Balázs Antal
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Published: (2022)
Published: (2022)
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina
: Bárándy Dorina
A GVH fogyasztóvédelmi tevékenysége az online térben, különös tekintettel a nagy technológiai óriások elleni eljárásokra
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Published: (2025)
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Published: (2025)
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben
: Biró Szilvia
: Biró Szilvia
Z generáció társas kapcsolatai a digitális térben Magyarországon - Online kommunikáció során tapasztalt előnyök és hátrányok
: Sass Szilvia
: Sass Szilvia
Az online térben történő oktatás nehézségeinek és az oktatók digitális kompetenciáinak összehasonlító elemzése a BIG és METU intézményekben
: Brogyanecz Gábor
: Brogyanecz Gábor
Generációk találkozása
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
Generációk jellemzése
: Dick Hajna
: Dick Hajna
A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére
: Komáromi Erika Erzsébet
: Komáromi Erika Erzsébet
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Similar Items
-
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka -
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia -
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca -
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő