Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zajácz István
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
gyógyszeripar
gyógyszermarketing
koronavírus-járvány (COVID-19)
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53120
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a gyógyszeripari marketingben, a Covid-19 járvány hatására bekövetkező változások bemutatása. Különösen kiemelve a digitalizáció előretörését és a digitális marketing szerepének kiemelkedését. A szakirodalmi áttekintőben összehasonlítást végeztem a járvány előtti és az azt követő időszakból származó hazai és nemzetközi publikációk között, majd gyógyszeripari marketing menedzserekkel végzett interjúk során igyekszem bemutatni hogyan vélekednek a hazai szakemberek a témáról.Végső konklúzióm, hogy a pandémia utat nyitott a gyógyszeriparban kevésbé elfogadott digitális marketing csatornák hasznosításának, azonban az ebben elkötelezett szakemberek feladata még hátra van, hogy megfelelően fenn is tudják tartani a fejlődés szintjét.