Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására
Elmentve itt :
Szerző: | Zajácz István |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális média gyógyszeripar gyógyszermarketing koronavírus-járvány (COVID-19) online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53120 |
Hasonló tételek
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A Z-modul Kft. finanszírozásában bekövetkező változások a COVID19 hatására
: Frech Tamás
: Frech Tamás
Trendek és kihívások a gyógyszeripari marketingben
: Gyurácz Bálint
: Gyurácz Bálint
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
Digitalizáció a könyvvizsgálatban, különös tekintettel a COVID-19 járvány hatásaira
: Rózsa Lívia
: Rózsa Lívia
Digitalizáció a könyvvizsgálatban, különös tekintettel a COVID-19 járvány hatásaira
: Rózsa Lívia
: Rózsa Lívia
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A távmunka és az otthoni munkavégzés változása a COVID-19 járvány hatására egy hazai nagyvállalatnál
: Kántor Klaudia Rózsa
: Kántor Klaudia Rózsa
A COVID-19 vírus okozta zenefogyasztási változások
: Németh Angéla
: Németh Angéla
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A COVID-19 járvány hatása a transzferárakra
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
A Network4 látványos előretörése a médiapiacon
: Szabó Tamara Katalin
: Szabó Tamara Katalin
Szervezeti kommunikációs változások a COVID-19 világjárványt követően
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
Digitális kereskedelem a Covid-19 idején egy gyógyszeripari vállalat példáján keresztül
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A COVID-19 és a járvány kezelése Magyarországon
: Haszanov Róbert
: Haszanov Róbert
Munkamorál és teljesítmény a COVID-19 járvány kihívásaival
: Lohonyai Lilla
: Lohonyai Lilla
Marketingkommunikáció a gépjárműiparban és az elektromos autózás előretörése
: Gillányi Ákos
: Gillányi Ákos
Gyógyszeripari rendezvények sajátosságai és a COVID-19 hatása a jövő MICE turizmusára
: Storga Judit
: Storga Judit
A Covid - 19 járvány hatásai a turizmus munkaerőpiacára
: Gróbe Zsófia Szonja
: Gróbe Zsófia Szonja
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Fenntarthatóság a logisztikában a covid-19 járvány idején
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A Covid-19 járvány hatása a magyar szemüvegpiacra
: Trepák Szilvia
: Trepák Szilvia
A COVID-19 járvány hatása a kkv szektorra
: Bánszki Dávid
: Bánszki Dávid
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A home office hatása egy gyógyszeripari nagyvállalat munkavállalóira a Covid-19 idején
: Madonia Albert Alex
: Madonia Albert Alex
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita
: Tóth Friderika Anita
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
A COVID-19 járvány hatása a munkavégzésre Home office élmények
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában
: Buzás Brigitta
: Buzás Brigitta
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A globális ellátási lánc alakulása a COVID-19 hatására
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva
: Rendes Szonja Éva
A vendéglátásban bekövetkezett változások a pandémia hatására
: Soltész Luca Sára
: Soltész Luca Sára
Digitalizáció hatásának összehasonlítása a magyarországi KKV-k és multinacionális cégek között a COVID-19 járvány után
: Nagy Dorina Petra
: Nagy Dorina Petra
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai
: Banna Marcell Rúfusz
: Banna Marcell Rúfusz
A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra
: Tettinger Zsófia
: Tettinger Zsófia
Hasonló tételek
-
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde -
A Z-modul Kft. finanszírozásában bekövetkező változások a COVID19 hatására
: Frech Tamás -
Trendek és kihívások a gyógyszeripari marketingben
: Gyurácz Bálint -
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka -
Digitalizáció a könyvvizsgálatban, különös tekintettel a COVID-19 járvány hatásaira
: Rózsa Lívia