HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Benedek Aurél |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció marketingmix Offline marketing sales promotion vásárlói szokás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53130 |
Hasonló tételek
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A sales promotion mint az integrált kommunikáció eleme
: Kepenyes Nikoletta
: Kepenyes Nikoletta
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Renewable energy and its trade in Europe, specifically Germany
: Horváth Flóra Annamária
: Horváth Flóra Annamária
Egyetemisták a kuponnapok „bűvöletében”, avagy a ’sales promotion’ eszközök fogyasztói megítélése felsőoktatásban tanulók esetén
: Cserged Mercédesz Nikolett
: Cserged Mercédesz Nikolett
Integrating Tourism and Digital Solutions for Cultural Heritage Promotion Empowering Azerbaijani Traditional Art Sales in Europe and North America
: Malikova Elvina
: Malikova Elvina
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
A Diamond Sales Média Kft. tevékenységének elemzése a 2004-2007. évek alapján
: Druhapolcsik Ibolya
: Druhapolcsik Ibolya
A Kőnig-Trade Kft. külkereskedelmi tevékenységének bemutatása
: Erdei Anita
: Erdei Anita
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
Currently emerging promotional platforms
: Hollósi Ádám
: Hollósi Ádám
Investment Promotion Regime of Hungary
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
Some aspects of the Russian Federation's participation in The Shanghai Cooperation Organization with special regard to trade and energy partnership
: Guliyev Ismayil
: Guliyev Ismayil
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
The role of promotion in the OLED product category
: Takács György
: Takács György
Promoting Destinations Through Film Tourism
: Veres Blanka
: Veres Blanka
International export promotion in the sight of Hungary
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Energy Diplomacy Azerbaijan's Role in European Energy Security
: Mammadli Elmaddin
: Mammadli Elmaddin
Launching and Promoting an Event Organizational Company The Hive Budapest
: Horn Bence Domonkos
: Horn Bence Domonkos
The role and challenges of governments in promoting sustainable development
: Kuci Arfa, et al.
Megjelent: (2024)
: Kuci Arfa, et al.
Megjelent: (2024)
Promoting sustainable food choices with nudging techniques
: László, Veronika
Megjelent: (2024)
: László, Veronika
Megjelent: (2024)
Promoting responsible thinking and behaviour at Swiss universities
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
Promoting responsible thinking and behaviour at Swiss Universities
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
Wine promotion and developing gastronomy at Balaton region
: Kiss Henrietta Alexandra
: Kiss Henrietta Alexandra
Hasonló tételek
-
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina -
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence -
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna -
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd