Pöttyös Guru márkastratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Barakonyi-Kollár Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketing, márka, márkakommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5314 |
Hasonló tételek
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka
: Walczer Réka
A Pöttyös az igazi, avagy a Pöttyös, mint szeretetmárka bemutatása
: Erényi Zsuzsanna
: Erényi Zsuzsanna
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
AN EVALUATION OF PERFORMANCE APPRAISAL PRACTICES IN THE GURU NANAK TRAVELS(SHIMLA) IN THE CONTEXT OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
: MARWAHA SAKSHI
: MARWAHA SAKSHI
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon, különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
A Pöttyös Túró Rudi imázsvizsgálata a Z generációs fiatalok körében
: Frank Ágnes
: Frank Ágnes
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor
: Nagy István Zsombor
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A konténerhajózás és a globalizáció kapcsolata napjainkban
: Barakonyi Gergő
Megjelent: (2013)
: Barakonyi Gergő
Megjelent: (2013)
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
A könyvvizsgálói függetlenség megvalósulásának bemutatása a BDO Magyarország Könyvvizsgáló Kft. segítségével
: Kollár Beatrix
: Kollár Beatrix
Transzferárazás a gyakorlatban
: Kollár Erika
: Kollár Erika
A dísznövények kereskedelme- A virág útja a termelőtől a fogyasztóig
: Kollár Krisztina
: Kollár Krisztina
Emberi erőforrás menedzsment a közszolgálatban
: Kollár Evelin
: Kollár Evelin
Női vállalkozások. Vállalkozói hajlandóság kutatása a gazdasági szakos női hallgatók körében Magyarországon
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
A vállalkozás átalakulása, sajátos számviteli elszámolása
: Kollár Marcell
: Kollár Marcell
A Gyöngyös-Farkasmály pincesor turizmusfejlesztési lehetőségei
: Kollár Erika
: Kollár Erika
Az általános költségek jelentősége egy multinacionális vállalat gyakorlatában
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
Megváltozott munkaképességű munkavállalók munkaerőpiaci helyzete Magyarországon
: Kollár Evelin
: Kollár Evelin
A libra lounge étterem itallapján a borok megjelenítése, a pincészetek bemutatása
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Üzleti intelligencia bevezetésének és alkalmazásának problémái vállalati környezetben
: Kollár Erik
: Kollár Erik
Microservice architektúra elterjedése és használata az összetett alkalmazások fejlesztésekor jelentkező szervezési problémákra
: Kollár Levente
: Kollár Levente
Magyar befektetési alapok összehasonlító elemzése
: Kollár Márk
: Kollár Márk
Integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetése
: Kollár Tibor
: Kollár Tibor
IoT eszközök vállalati közegben
: Kollár Kevin
: Kollár Kevin
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Az emberi erőforrás vállalaton belüli menedzselésének megvalósulása
: Kollár Botond
: Kollár Botond
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Az Európai Központi Bank monetáris politikája, az euró bevezetésének jelentősége, gazdasági hatásai
: Kollár Tibor
: Kollár Tibor
A Car Systems Kft. pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kollár Csilla
: Kollár Csilla
IT audit eljárások a pénzügyi audit folyamatainak részeként
: Kollár Marcell
: Kollár Marcell
Az e-learning és az LMS szerepe a hazai felsőoktatásban, különös tekintettel a koronavírus-járvány okozta kihívásokra
: Kollár Tamás
: Kollár Tamás
What kind of challenges would a sales development representative face at Event Intelligence?
: Kollár Ákos
: Kollár Ákos
Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
: Gáspár Balázs
: Gáspár Balázs
Új rendszer, új kihívások - Egy vállalatirányítási rendszer bevezetésének kulisszatitkai
: Tomai Fanni
: Tomai Fanni
Az eurozóna kibővülésének esélyei
: Domak Fanni
: Domak Fanni
Hasonló tételek
-
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka -
A Pöttyös az igazi, avagy a Pöttyös, mint szeretetmárka bemutatása
: Erényi Zsuzsanna -
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence -
AN EVALUATION OF PERFORMANCE APPRAISAL PRACTICES IN THE GURU NANAK TRAVELS(SHIMLA) IN THE CONTEXT OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
: MARWAHA SAKSHI -
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon, különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé