A mesterséges intelligencia szerepe a munkavállalók képzésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bakondi Milán
További közreműködők: Kaderják Gyula
Kissné Gulyás Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:20. század
21. század
mesterséges intelligencia
munkavállalók
önfejlesztés
teljesítményértékelés
toborzás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53158

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53158
005 20240220163652.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bakondi Milán 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia szerepe a munkavállalók képzésében  |c Bakondi Milán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom középpontjában a munkavállalók hozzáállásának és véleményeinek vizsgálata áll a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásával kapcsolatban, legfőképp a munkahelyi környezetükben. A kutatásom keretében egy általam elvégzett kérdőíves felmérés segítségével elemezhettem, hogy milyen tapasztalataik és véleményeik vannak az alkalmazottaknak a mesterséges intelligenciáról a képzési folyamatokban, illetve a toborzás és a teljesítményértékelés területén. Az eredmények alapján az derült ki, hogy a válaszadók túlnyomó többsége elismeri ezeket az MI által megnyílt potenciális lehetőségeket, ugyanakkor felmerülnek egyesekben aggodalmak az objektivitás terén. A témaháttérben megemlített mesterséges intelligenciával kapcsolatos fogalmak és magyarázatok bemutatják az MI fejlődését és korai alkalmazását, kiemelve az etikai szempontokat és azokat a területeket, ahol az MI a jövőben átalakíthatja a munkavállalói attitűdöt. A kutatás módszertana egy kérdőíves felmérés volt, amelyet magyarországi munkavállalók között végeztem el. Az adatok elemzése során azonosítottam azokat a lehetséges tényezőket, amelyek nagy, illetve kis mértékben képesek befolyásolni a munkavállalói hozzáállást a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. A kutatás eredményeinek értelmezése és azok kapcsolata a dolgozatban említett szakirodalommal és háttértudással együtt, segít a jelenlegi és jövőbeli munkahelyi MI szerep megértésében. A tanulmányi részben részletesen bemutatom, hogyan értékelik a munkavállalók a mesterséges intelligenciát a különböző folyamatokban, továbbá azt is megemlítem, hogy az MI milyen hatással van toborzás, képzés és teljesítményértékelés hatékonyságra. A kutatás körültekintően kitér a munkavállalók véleményére a mesterséges intelligencia elterjedésével kapcsolatos lehetséges következményekről, természetesen tekintettel a munkahelyi biztonságra. 
695 |a 20. század 
695 |a 21. század 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a munkavállalók 
695 |a önfejlesztés 
695 |a teljesítményértékelés 
695 |a toborzás 
700 1 |a Kaderják Gyula  |e ths 
700 1 |a Kissné Gulyás Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53158/1/Bakondi_Mil%C3%A1n_I93B1N.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53158/2/BA_O_Bakondi_Mil%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53158/3/Szakdolgozat_b%C3%ADr%C3%A1lat_Bakondi_Mil%C3%A1n_I93B1N.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53158/4/Bakondi%20Mil%C3%A1n%20-%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés