A Kallos Cosmetics Kft. növekedésének és értékesítési stratégiájának elemzése és annak támogatása adatalapú piaci elemzésekkel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bozsányi Zsombor
További közreműködők: Darvas Krisztián Bálint
Pusztai Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:áruértékesítés
kozmetikai cikkek
növekedési stratégiák
piackutatás
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53234
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom a szépségipar egy meghatározó hazai szereplőjére, a Kallos Cosmetics Kft.- re összpontosít. Bemutatom a vállalat aktuális piaci helyzetét, stratégiáit, valamint a növekedési lehetőségeit egy gyorsan változó piacon. Ennek megfelelően bemutatom a szakirodalmi fejezetben az európai piacot, amin belül a Kelet-Európai részt helyeztem előtérbe. Kitértem még a cégen belül használatos értékesítési csatornákra és azok előnyeire, illetve hátrányaira. Ahhoz, hogy pontos adatokat tudjak kapni, külföldi partnerek által kitöltött kérdőív alapján igazoltam feltevéseimet, valamint cégünk jelenlegi helyzetét, erősségeit, gyengeségeit, valamint a jövőben lévő lehetőségeket a stratégiai fejlődés szempontjából.