A Kallos Cosmetics Kft. növekedésének és értékesítési stratégiájának elemzése és annak támogatása adatalapú piaci elemzésekkel
Elmentve itt :
| Szerző: | Bozsányi Zsombor |
|---|---|
| További közreműködők: |
Darvas Krisztián Bálint
Pusztai Tamás |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | áruértékesítés kozmetikai cikkek növekedési stratégiák piackutatás SWOT-elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53234 |
Hasonló tételek
Adatalapú működés és fintech integráció a digitális szolgáltatásokban A Wolt példája
: Gál Mátyás
: Gál Mátyás
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor
: Fodor Sándor
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra
: Pálóczi Dóra
A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése
: Munkácsy Anna
: Munkácsy Anna
A Phi Cosmetics cég tevékenységének elemzése
: Balogh Katalin
: Balogh Katalin
A Karzol-Trans Kft. növekedésének legfontosabb tényezői
: Szalontay Nóra
: Szalontay Nóra
A szem és az ész párbaja, Adatalapú döntéshozatal adatvizualizáció útján - Microsoft Excelt vizsgálva
: Burkus Lilla
: Burkus Lilla
OVB Vermögensberatung Általános Biztosítási és Pénzügyi Szolgáltató Kft. növekedésének elemzése
: Nádor Brigitta
: Nádor Brigitta
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit
: Papp Boglárka Edit
A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése
: Magyar Zoltán
: Magyar Zoltán
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. értékesítési stratégiájának vizsgálata
: Nagy Rózsa
: Nagy Rózsa
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Factors that Influence the Purchasing Behavior of Cosmetics Products in Yemen
: Taher Buthina Abdulghani
: Taher Buthina Abdulghani
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
Consumption of Eco-Cosmetics in the Perspective of Environmental Protection and Sustainability
: Polgár Lechner Olga
: Polgár Lechner Olga
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata az online vásárlások növekedésének tükrében
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
A FinTech cégek jellemzői, kialakulásának és növekedésének hatása a pénzügyi kultúrára.
: Puszter Klaudia
: Puszter Klaudia
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
A digitalizáció növekedésének vizsgálata a mindennapos vásárlásoknál az Amazon magyarországi megjelenésén keresztül
: Karlovics Dániel
: Karlovics Dániel
Az üzleti transzformáció és annak támogatása a digitális világban
: Németh Bence
: Németh Bence
A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra
: Cao Anh Tuan
: Cao Anh Tuan
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
Egy multinacionális vállalat munkavállalói jóllét stratégiájának elemzése és annak kapcsolódása a munkavállalói elégedettséghez
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Ügyfélkapcsolatok szervezése és annak informatikai támogatása a magyar ingatlanpiac szolgáltató szektorában.
: Garami Balázs
: Garami Balázs
A roma lakosság múltja, diszkriminációja, munkaerő-piaci elhelyezkedésük támogatása
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
A Hungexpo Zrt. piaci helyzete, vevőkapcsolati rendszere, jellemzői és informatikai támogatása
: Mayer Réka Ágnes
: Mayer Réka Ágnes
An exploratory study of the attitude of young vietnamese consumers toward the usage of sex appeal advertising in cosmetic category
: Luong Thi Hue
: Luong Thi Hue
Az Apple és a Samsung branding stratégiájának és piaci pozicionálásának komparatív elemzése a magyar piacon
: Halek Ádám
: Halek Ádám
Amszterdam településmarketing stratégiájának elemzése
: Dévai Alexandra
: Dévai Alexandra
A Hotel Római***értékesítési rendszerének hatékonysága, illetve annak fejlesztésére tett javaslatok és döntések
: Ódor Tünde
: Ódor Tünde
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
A Sáskáék Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. bér-, létszám- és emberi erőforrás gazdálkodása és annak informatikai támogatása
: Majsai Alexandra
: Majsai Alexandra
A 3 éven aluli gyermekeknek szánt termékek értékesítési csatornájának kiválasztása és annak stratégiai jelentősége
: Nyakó Anita
: Nyakó Anita
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
Hasonló tételek
-
Adatalapú működés és fintech integráció a digitális szolgáltatásokban A Wolt példája
: Gál Mátyás -
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor -
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra -
A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése
: Munkácsy Anna -
A Phi Cosmetics cég tevékenységének elemzése
: Balogh Katalin