A felelős marketing fogyasztói megítélése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Brics Rebeka Erzsébet
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Kerek István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
felelősség
fenntartható fejlődés
környezetbarát vállalat
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53299
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom első fejezeteiben szekunder kutatásomat olvashatja, bemutatásra kerülnek a felelősség és a marketinggel kapcsolatos fogalmak, kiemelt szerepet kaptak a tudatos fogyasztói attitűdök bemutatása, ezentúl igyekeztem vállalati szinten is szemléltetni a témát.A következő szakaszban összetett primer kutatás bemutatását olvashatják. Kérdőíves, illetve mélyinterjús kutatásra került sor. Kérdőíves kutatásom célja, hogy megtudjam a fogyasztók döntését, vásárlási szokásait mennyire befolyásolja a társadalmunk és környezetünk jóléte.Mennyire fontos számukra, hogy a választott termékek és szolgáltatások megfelelő értékeket képviselnek, illetve konkrétan melyik tényezők fontosak számukra (pl.: akörnyezetvédelem, egészségtudatosság), ezáltal megtudhatom, hogy a marketingbe a felelősség beépítése mennyire fontos egy fogyasztó számára.Primer, mélyinterjús kutatásomban pedig arra kerestem a választ, hogy mennyire lehet hatékony egy felelős marketingstratégia, milyen eszközök milyen mértékben voltak hatásosak egy marketing szakember tapasztalatai alapján. Mivel lett sikeresebb egy vállalat, ha felelős marketingstratégiát alkalmaz. Az interjút az általam vizsgált vállalt marketing szakemberével bonyolítottam le.