Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Medve Laura |
---|---|
Other Authors: |
Boldog Dr. Dalma
Erdész Roxána Eliána |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Disney filmek Hamupipőke remake Szépség és a Szörnyeteg sztereotípia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53322 |
Similar Items
OSINT az egész világ
: Zachár Dániel
: Zachár Dániel
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Az egész életen át tartó tanulás Lifelonglearning
: Csapó Viktória
: Csapó Viktória
Egész életen át tartó tanulás Magyarországon és az Európai Unióban
: Alliende María de la Paz
: Alliende María de la Paz
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
Tourism seasonality in Punta del Este, Uruguay Analysis of offer diversification strategies
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
Vállalati imázsromlás a Disney példáján keresztül
: Magyary Eszter
: Magyary Eszter
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
A Jetix gyermekcsatorna arculatváltása, a Disney Channel bevezetése
: Bálint Zsolt
: Bálint Zsolt
Research of Symbolized Tourism Destination, case study of Kumamon & Disney
: Wei Ziji
: Wei Ziji
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
Valóban „sarlatánság” az egész? A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájába tartozó részvények technikai elemzése
: Varga Csaba
: Varga Csaba
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Gazdasági növekedés, foglalkoztatás és demográfia az egész életen át tartó tanulás összefüggésében
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
: Bereczky Réka
: Bereczky Réka
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Navigare necesse est, avagy milyen marketingstratégiával vezetheti piacra új hajózással kapcsolatos termékét egy kisvállalkozás
: Fekete András
: Fekete András
Est-ce qu’un risque économique peut impacter le comportement de consommation des consommateurs.
: Sipaseuth Channapha
: Sipaseuth Channapha
A Pesti Est Kft. jövedelmezőségének és pénzügyi helyzetének elemzése a beszámolók és a cash flow-kimutatások alapján
: Németh Andor
: Németh Andor
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
Az egész életen át tartó tanulás programjának bemutatása a Hellenic Culture Centre intézményén keresztül
: Kalamár Gergő
: Kalamár Gergő
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Quelle est l’avenir de l’industrie automobile en Hongrie avec le changement vers les voitures électrique ?
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Hogyan lehet a részből egész-ség? avagy Mit tehet egy kisvállalkozás a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés bővítéséért?
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn
: Csibi Adrienn
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Bér és béren kívüli juttatások elemzése, szerepe az érdekeltségi rendszer kialakításában
: Medve Lívia
: Medve Lívia
Le developpement du e-commerce et son influence sur ses consommateurs dans la region l’asie de sud-est, la potentialite du marche local vietnamien pour devenir le leader de la region
: Nguyen Thuy Duong
: Nguyen Thuy Duong
Similar Items
-
OSINT az egész világ
: Zachár Dániel -
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória -
Az egész életen át tartó tanulás Lifelonglearning
: Csapó Viktória -
Egész életen át tartó tanulás Magyarországon és az Európai Unióban
: Alliende María de la Paz -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter