A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
Saved in:
Main Author: | Lohonya Luca Veronika |
---|---|
Other Authors: |
Kaltenecker Szilvia
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | influenszer közösségi média online hirdetések vásárlási szokások Y generáció Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53326 |
Similar Items
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca
: Sütő Luca
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Elektronikus fizetések felhasználása és megítélése az „X” és az „Y” generációban
: Kiss Márton
: Kiss Márton
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A magyarországi munkaerőpiacon jelenlévő generációk álláskeresési szokásai
: Lengyel Dorina
: Lengyel Dorina
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A szakma iránti szeretet kialakítása az Alfa generációban
: Ignéczi Alexandra Angyalka
: Ignéczi Alexandra Angyalka
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta
: Schipp Renáta
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban
: Deák Zsófia
: Deák Zsófia
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
Az Y generáció milyen közösségi média marketing stratégiákra fogékony?
: Szolga Bianka
: Szolga Bianka
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
Similar Items
-
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca -
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni -
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz -
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina -
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna