Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vörösházi Jázmin
Other Authors: Tóth Dávid Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:kosárlabda
közösségi média
marketingkommunikáció
marketingkommunikációs eszközök
marketingkommunikációs stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333
Description
Abstract:Szakdolgozatom a magyar kosárlabda marketingkommunikációjának vizsgálatával foglalkozik, illetve a sportág marketingkommunikációjának kiaknázatlan lehetőségeit térképezi fel párhuzamba vonva a nemzetközi kosárlabda sportszervezetek és ligák marketingkommunikációjával. A téma feltérképezéséhez hazai sportklubok, illetve a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének marketingkommunikációs tevékenységeit állítottam szembe nemzetközi sportszervezetek és ligák ilyen típusú működésével. A dolgozat címében feltett kérdés megválaszolására hazai, sportmarketingben tevékenykedő szakemberek segítségével fogalmaztam meg válaszokat, illetve javaslatokat.