Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?
Elmentve itt :
Szerző: | Vörösházi Jázmin |
---|---|
További közreműködők: | Tóth Dávid Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kosárlabda közösségi média marketingkommunikáció marketingkommunikációs eszközök marketingkommunikációs stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333 |
Hasonló tételek
A kosárlabda csapat, mint közösség működése
: Madár Kata
: Madár Kata
Sport marketing szerepe az amerikai NBA és a magyar kosárlabda példájával
: Bencze Louis
: Bencze Louis
A kosárlabda cipők piacának fellendülése a 21. században
: Veres Viktor Benedek
: Veres Viktor Benedek
Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Tiba János
: Tiba János
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos
: Lakosa Ákos
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
Nemzetközi szervezetek szerepe vízkonfliktusok rendezésében
: Szemerkényi-Szondy Melinda
: Szemerkényi-Szondy Melinda
Szakmai etika oktatása a nemzetközi gazdálkodás alapképzésen. Mit oktassunk és miért?
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
Állatvédő szervezetek marketingkommunikációja hazai és nemzetközi viszonylatban
: Fördős Judit Gabriella
: Fördős Judit Gabriella
A Civil Szervezetek Szerepe a Nemzetközi Életben
: Bagi Berill
: Bagi Berill
Nemzetközi szervezetek együttműködésének megvalósulása a szomáliai válságkezelésben
: Körmendi Eszter
: Körmendi Eszter
Sportfinanszírozás- vizsgálódás a kosárlabda sportágban Mi változott meg kardinálisan a 2011-es látványsportokat támogató törvény bevezetésével
: Jakab Máté
: Jakab Máté
A sport és rekreáció megjelenése a fiatalkorúak körében az Újpesti Megyeri Tigrisek Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Szauter Dorottya
: Szauter Dorottya
Nemzetközi szervezetek az új világrendben az európai biztonsági és együttműködési szervezet (EBESZ)
: Nyusztay László
Megjelent: (1997)
: Nyusztay László
Megjelent: (1997)
Mit olvasunk ki a mérleg adataiból?
: Deák Alexandra Ilona
: Deák Alexandra Ilona
Mit szabad és mit illik a világ túlsó oldalán-Indonézia és Magyarország kulturális, etikett és protokolláris összehasonlítása
: Grezsu Fanni Lili
: Grezsu Fanni Lili
Mit adhat a coaching a sikeres vezetőnek
: Lucanics-Nagy Szvetlána
: Lucanics-Nagy Szvetlána
Reklámkerülés. Minek a következménye és mit tehetünk ellene?
: Oláh Zsuzsa
: Oláh Zsuzsa
Mit Dank zurück Rendite-Killer Retouren - Empirische Untersuchung des Retourenmanagements von Fashion-Online-Händlern am deutschen Einzelhandelsmarkt
: Kudet Dominik
: Kudet Dominik
Ökoturismus in Ungarn mit Vorstellung des Nationalparks Hortobágy
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni?
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2009)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2009)
Viel Reisen mit wenig Geld Low Budget Tourismus- ist Sharing der neue Trend?
: Aczél Laura
: Aczél Laura
Nemzetközi szervezetek küzdelme a gyerekkatonaság ellen - Különös tekintettel az UNICEF tevékenységére
: Pásztor Karina
: Pásztor Karina
Svájc és a különböző nemzetközi gazdasági szervezetek, különös tekintettel az Európai Unióra
: Szabados Ágnes
: Szabados Ágnes
Die Mexikanische Gastronomie mit den Augen einer European
: Sipos Máté
: Sipos Máté
„Mit rejt a raktár?” - Leltározási gyakorlat a Fino csoportnál
: Antal Viktória Nikoletta
: Antal Viktória Nikoletta
Mit tehet a mesterséges intelligencia a rák elleni küzdelemben?
: Rácz Lívia Anna
: Rácz Lívia Anna
Mit tesznek a séfek az egészséges táplálkozásért és a fenntarthatóságért?
: Boldog Anna
: Boldog Anna
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
MIT HOZ A JÖVŐ? - AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI
: Végert Ádám
: Végert Ádám
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika
: Zsoldos Ágnes Mónika
Mit kíván a magyar nemzet? avagy Médiafogyasztási szokások és a médiahasználat veszélyei az ezredforduló utáni Magyarországon
: Csernák János
Megjelent: (2009)
: Csernák János
Megjelent: (2009)
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Gesellschafts- und Wirtschaftsanalyse des Bundeslandes Berlin, Beziehung mit Ungarn
: Mikó Gyöngyi
: Mikó Gyöngyi
Erfahrungen mit der Eröffnung eines Restaurants während der Pandemie
: Rózsa Eliza
: Rózsa Eliza
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
A hazai és nemzetközi labdarúgó szervezetek működésének és pénzügyi gazdálkodásának vizsgálata az elmúlt években
: Lukóczky Márton Balázs
: Lukóczky Márton Balázs
Mit tesz a társadalom a környezetért? - különbségek Magyarország és Hollandia között -
: Jordán Krisztián
: Jordán Krisztián
Mit eszünk a fesztiválokon? Az elégedettség tényezői különböző típusú fesztiválokon
: Hunyadi Zsuzsanna
Megjelent: (2019)
: Hunyadi Zsuzsanna
Megjelent: (2019)
Hasonló tételek
-
A kosárlabda csapat, mint közösség működése
: Madár Kata -
Sport marketing szerepe az amerikai NBA és a magyar kosárlabda példájával
: Bencze Louis -
A kosárlabda cipők piacának fellendülése a 21. században
: Veres Viktor Benedek -
Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Tiba János -
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos