A fogyasztói és vásárlói magatartás trendjei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Morvay Brigitta
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:21. század
adatelemzés
fogyasztói magatartás
kutyakozmetikus
primer kutatás
szekunder kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53339
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjei. A szakdolgozatom tartalmaz egy szekunder és egy primer kutatást is, ami arról szól, hogy felmérem a kutyakozmetikákat és kiderítem a pozitív és negatív tapasztalatokat velük kapcsolatban. Az állatok iránti szeretetemből fakad, hogy ezt a témát választottam, hiszen ezzel szeretnék foglalkozni a közeljövőben. A kutatásom célja, hogy számomra kiderüljön, hogy ebben a vállalkozásban milyen költségekre lehet számítani, hány vendég várható egy hónapban, milyen a forgalom és a kiskedvencek gazdáinak a véleménye mindkét oldalról, a kutyakozmetikákról. Természetesen a hátulütője is érdekel ennek a vállalkozásnak, hogy mi lehet hiba, esetleg mi nem szimpatikus a fogyasztónak. Fontos, hogy azokat a hibákat vagy negatívumokat, amiket ők leírnak én ne kövessem el a saját kisvállalkozásom során. Nagy figyelmet fordítok arra is, hogy a kutyáknak miért is jó, ha eljutnak egy kutyakozmetikushoz. Gazdiként mire kell odafigyelnünk, miért is nem hanyagolhatjuk el házikedvencünk állapotát, hiszen a kutyakozmetikusok nem értünk, hanem értük vannak.