A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Martin
Other Authors: Kiss László
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:.NET Framework
21. század
digitalizálás - digitalizáció
marketing
mesterséges intelligencia
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53351
Description
Abstract:Napjainkban a modern üzleti élet világában elengedhetetlen a vállalkozások számára az online jelenlét. Az internet és a közösségi média platformok hirtelen ugrásszerű növekedése az elmúlt tíz évben lehetővé tette, hogy számtalan új, potenciális ügyfeleket érjenek el, hatékonyabban kommunikáljanak célközönségükkel, ezzel párhuzamosan több bevételt generáljanak, mindezt az eddiginél legrövidebb időn belül.Azonban nem csak a közösségi média bolygatta fel a piacot, hanem az olyan technológiák mint: a The Internet of Things, Big Data, a blockchain és a szakdolgozatom témája az AI vagy MI, másnéven a mesterséges intelligencia. Az utóbbi számít a legújabb technológiának, amely hatalmas marketing-átalakítási potenciált rejt magában. A szakemberek ma már világszerte próbálják a vállalkozásukhoz leginkább hozzáillő marketing -és kereskedelmi funkciókat megtalálni.