Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Danku Gábor
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Takács Martin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
adatvédelem
e-kereskedelem
fogyasztó(k)
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53352

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53352
005 20240222102853.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Danku Gábor 
245 1 0 |a Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben  |c Danku Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat azt vizsgálja, hogy a mesterséges intelligencia (AI) hogyan alakítja át az e-kereskedelem világát. Arra összpontosít, hogy az AI innovációk hogyan alakítják át az ügyfelek közötti interakciót és hogyan javítják a működési hatékonyságot. A digitális kereskedelem növekedésével a mesterséges intelligencia kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztói tapasztalatok, a döntéshozatali folyamatok és a backend logisztika alakításában. A tanulmány elsősorban négy szempontot vizsgál: hogyan növelik a mesterséges intelligencia által vezérelt eszközök a vásárlói elégedettséget és javítják a vásárlás pontosságát hogyan lehet egyensúlyt teremteni a mesterséges intelligencia versenyelőnyei és a magánélet védelmével kapcsolatos aggályok között, milyen kapcsolat van a fogyasztók mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatba vetett bizalma és a személyes adatok megosztására való hajlandósága között, és milyen hatással lehet a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmi logisztikára, beleértve a drónokat és az autonóm járműveket. A felmérési adatok mélyreható elemzése feltárja, hogy a mesterséges intelligenciával működő chatbotok és az intelligens keresési funkciók nagyban javítják az online vásárlási élményt, mivel hatékony interakciókat biztosítanak. Ezek a fejlesztések azonban az adatvédelemmel és biztonsággal kapcsolatos aggályokat is felvetnek. Ez rávilágít annak fontosságára, hogy olyan megközelítést találjunk, amely a fogyasztók bizalmát helyezi előtérbe, miközben ösztönzi a technológiai innovációt. A tanulmány azt is feltárja, hogy a fogyasztók különböző mértékben hajlandóak megosztani az információkat az AI-alkalmazásokkal az e rendszerekbe vetett bizalmuk alapján. A fogyasztók továbbá úgy vélik, hogy a mesterséges intelligencia szerepet játszik az e-kereskedelmi logisztika javításában. Lelkesedést mutatnak az olyan technológiák iránt, mint a drónos kiszállítás és az autonóm járművek. Az optimizmus ellenére azonban fontos figyelembe venni az adatvédelemmel kapcsolatos kockázatokat és a mesterséges intelligencia használatával kapcsolatos etikai következményeket. 
695 |a 21. század 
695 |a adatvédelem 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a mesterséges intelligencia 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Takács Martin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53352/1/szakdolgozat_JD8ILT_DG_v1.1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53352/2/Danku%20G%C3%A1bor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53352/3/JD8ILT_DANKU_GABOR_KULSOBIRALAT.pdf  |z Dokumentum-elérés