Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vályi-Nagy Réka Virág
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kinszki Fruzsina Annamária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális felületek
Hollókő
marketing
településmarketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53354

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53354
005 20240222102856.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vályi-Nagy Réka Virág 
245 1 0 |a Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára  |c Vályi-Nagy Réka Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája Hollókő település marketingje, azon belül is az online reklámok, illetve a digitális megjelenések hatása a turisztikára, illetve turizmus fejlődésére. Szakdolgozatomnak célja, hogy mélyrehatóan feltárjam, elemezzem a digitális megjelenések és online reklámok hatását a turisztikai fejlődésére. Szakdolgozatom első felében bemutatom Magyarország egyetlen olyan faluját, amely szerepel az UNESCO világörökségi listáján. Településmarketing alap tényezőit is ismertetem. Továbbá bemutatom a marketing szerepét és jelentőségét a turizmusban, ennek eszközeit és folyamatait. Turisztikai szempontból a kihívásokat is vizsgálni fogom.Továbbá vizsgálom Hollókő település marketingét és annak hatékonyságát a turisták vonzásában, különös tekintettel a digitális csatornákra. Konkrétan arra keresem a választ, hogy mennyire hatékonyak a digitális marketing eszközök Hollókő turizmusának növelésében. A második felében pedig részletesen körbejárom Hollókő weboldalát, közösségi média jelenlétét pl.: Facebook, Instagram és a weboldalát. Valamint az online hirdetéseket, megjelenéseket is vizsgálni fogok.Dolgozatom saját kutatási részében arra keresem a választ, hogy milyen mértékben használják a turisták az online csatornákat Hollókő településének megismeréskor és látogatásukkor. Azt térképezem fel ,hogy milyen hatékonysággal használják ezeket a digitális eszközöket a település megismerésekor továbbá, hogy ezek az eszközök mennyire vannak a segítségükre a turistáknak. A kutatást online kérdőíves felméréssel végeztem el a turisták körében. 
695 |a digitális felületek 
695 |a Hollókő 
695 |a marketing 
695 |a településmarketing 
695 |a turizmus 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Kinszki Fruzsina Annamária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53354/1/Va%CC%81lyi%20Nagy%20Re%CC%81ka%20Vira%CC%81g%28TPAZW8%29Szakdolgozat%202023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53354/2/V%C3%A1lyi%20Nagy%20R%C3%A9ka%20Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53354/3/Ku%CC%88lso%CC%8BBi%CC%81ra%CC%81lat_Va%CC%81lyiNagyRe%CC%81kaVira%CC%81g.pdf  |z Dokumentum-elérés