A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
Saved in:
Main Author: | Kőrösi Beatrix |
---|---|
Other Authors: |
Czira-Finszter Henriett
Dr. Rimóczi Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | cégtörténet marketingstratégia márkahűség márkaimázs reklámkampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53356 |
Similar Items
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A Chapman Freeborn Air Market Kft tevékenysége, és az utas- és tehercharter szolgáltatások terén elért eredményei
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Mi a Nexon Kft. sikerének kulcsa, avagy Milyen érvek szólnak a bérszámfejtés outsourcing mellett?
: Sóti Annabella
: Sóti Annabella
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca
: Báder Luca
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Nike, mellbedobással a marketingbe
: Ferenczi Melinda
: Ferenczi Melinda
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
Középtávú befektetési lehetőségek vizsgálata a sportruházati kiskereskedelmi szektorban a COVID-19 hatásainak függvényében - a Nike, az Adidas, a Puma, az Under Armour és a Lululemon példáin keresztül
: Simon László
: Simon László
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Fogyatékossági területen működő civil szervezetek tevékenység béli és kommunikációs együttműködése a FODISZ-szal
: Ambrus Gréta
: Ambrus Gréta
Tehetséggondozás és a szakmai versenyeken elért sikerek összefüggései
: Baginé Örsi Orsolya
: Baginé Örsi Orsolya
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Cargonet, a Qualitrans versenyképességének kulcsa
: Rittgasser Anett
: Rittgasser Anett
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A fogyasztói környezettudatosság és a zöld marketing vizsgálata - az Adidas x Parley tevékenysége
: Meszes Dóra
: Meszes Dóra
Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásának elősegítése a költségvetési támogatási rendszeren keresztül, elért eredmények
: Telek Ágnes
: Telek Ágnes
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Zero vállalat marketingstratégiájának, arculatának bemutatása
: Póké Beáta Dóra
: Póké Beáta Dóra
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
Economics Rules ; Szemben az árral
: Kolontár Elvira
: Kolontár Elvira
VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
: Németh Áron
: Németh Áron
A titkok kulcsa, avagy a könyvvizsgálat fontossága
: Scheibelhoffer Orsolya
: Scheibelhoffer Orsolya
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Kkv vezetők felelősségvállalása munkavállalóikkal szemben
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
A siker kulcsa a kis- és középvállalkozások projektmenedzsmentjében
: Iván Bernadett
: Iván Bernadett
Családbarát munkahely mint a fenntartható fejlődés egyik kulcsa
: Német Mónika
: Német Mónika
A rendezvények sikerességének kulcsa az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Marics Erika
: Marics Erika
Similar Items
-
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra -
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt -
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett -
A Chapman Freeborn Air Market Kft tevékenysége, és az utas- és tehercharter szolgáltatások terén elért eredményei
: Tóth Krisztina -
Mi a Nexon Kft. sikerének kulcsa, avagy Milyen érvek szólnak a bérszámfejtés outsourcing mellett?
: Sóti Annabella