A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Sándor Bence
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Szakács Zsombor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
digitális jövő
fotóművészet
közösségi média
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357
Leíró adatok
Kivonat:A fényképezés és a vizuális kommunikáció egyre fontosabbá válik a modern marketingtervezésben és -végrehajtásban.Mind a fényképezés, mind a videó erőteljes figyelemfelkeltő, érzelmi és kognitív média. Emellett a narratíva gyakori eszközei is. A dolgozatomban a fotográfia és a vizuális történetmesélés marketingben betöltött funkciójának mélyreható elemzése kerül terítékre, valamint olyan témák, mint a márkaimázs, a vizuális tartalomfogyasztás módjában bekövetkezett változások, valamint etikai és kulturális megfontolások.Emellett megvizsgálom a fényképezés fejlődését a mechanikus technológiától a digitális korszakig, és elmagyarázom, hogy a vizuális tartalom miért működik jól az üzenetközvetítés médiumaként. Philip Kotler és más szakértők meglátásain keresztül bemutatom, hogy a digitális korban a vizuális kommunikáció olyan kulcsfontosságú téma, amely befolyásolja a vásárlók és a márkák közötti kapcsolatot, és befolyásolja a vásárlási döntéseiket.Kutatásom egy online felmérésen alapul, amelynek eredményeit értékeltem. A kérdőív segítségével azt vizsgáltam, hogyan vélekednek a vásárlók a vizuális kommunikációról, a marketingről és a látott információk hatásáról. A válaszok alapján a kutatás további jelentős jellemzőket és szempontokat mutat be. A dolgozat lezárásaként az a célom, hogy gyakorlati stratégiai útmutatást nyújtsak a márkáknak és a vállalatoknak a hatékonyabb marketing és fogyasztói elköteleződés eléréséhez.