A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Sándor Bence
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Szakács Zsombor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
digitális jövő
fotóművészet
közösségi média
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53357
005 20240222102910.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Sándor Bence 
245 1 2 |a A fotográfia szerepe a marketingben  |b A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”  |c Nagy Sándor Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A fényképezés és a vizuális kommunikáció egyre fontosabbá válik a modern marketingtervezésben és -végrehajtásban.Mind a fényképezés, mind a videó erőteljes figyelemfelkeltő, érzelmi és kognitív média. Emellett a narratíva gyakori eszközei is. A dolgozatomban a fotográfia és a vizuális történetmesélés marketingben betöltött funkciójának mélyreható elemzése kerül terítékre, valamint olyan témák, mint a márkaimázs, a vizuális tartalomfogyasztás módjában bekövetkezett változások, valamint etikai és kulturális megfontolások.Emellett megvizsgálom a fényképezés fejlődését a mechanikus technológiától a digitális korszakig, és elmagyarázom, hogy a vizuális tartalom miért működik jól az üzenetközvetítés médiumaként. Philip Kotler és más szakértők meglátásain keresztül bemutatom, hogy a digitális korban a vizuális kommunikáció olyan kulcsfontosságú téma, amely befolyásolja a vásárlók és a márkák közötti kapcsolatot, és befolyásolja a vásárlási döntéseiket.Kutatásom egy online felmérésen alapul, amelynek eredményeit értékeltem. A kérdőív segítségével azt vizsgáltam, hogyan vélekednek a vásárlók a vizuális kommunikációról, a marketingről és a látott információk hatásáról. A válaszok alapján a kutatás további jelentős jellemzőket és szempontokat mutat be. A dolgozat lezárásaként az a célom, hogy gyakorlati stratégiai útmutatást nyújtsak a márkáknak és a vállalatoknak a hatékonyabb marketing és fogyasztói elköteleződés eléréséhez. 
695 |a 21. század 
695 |a digitális jövő 
695 |a fotóművészet 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
700 1 |a Szakács Zsombor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357/1/A%20fotogra%CC%81fia%20szerepe%20a%20marketingben%20A%20fogyaszto%CC%81i%20elko%CC%88telezo%CC%8Bde%CC%81st%20serkento%CC%8B%20vizua%CC%81lis%20mese%CC%81k%2C%202023%2C%20NSB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357/2/Nyilv%C3%A1nos%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357/3/Nagy%20S%C3%A1ndor%20Bence_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53357/4/Nagy_S_Bence_Kulso_Biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés