A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Krima Viktória |
---|---|
Other Authors: |
Lövei Lili
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | imázs marketingkommunikáció marketingstratégiák márkaépítés márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53376 |
Similar Items
A filmturizmus vizsgálata a Harry Potter-jelenségen keresztül
: Szabó Flóra
: Szabó Flóra
A paraszociális kapcsolatok változásának hatása a Harry Potter rajongói közösségre
: Tőkés-Bodor Eszter
: Tőkés-Bodor Eszter
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Fantasztikum az utazásban - A Harry Potter és a Trónok harca generálta filmturizmus hatásai
: Árvai Bianka
: Árvai Bianka
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál.
: Bilkei Diána
: Bilkei Diána
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül
: Nagy Bíborka
: Nagy Bíborka
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
A turizmusbiztonság turisztikai jelentőségének vizsgálata Salgótarján példáján keresztül
: Csala Gábor
: Csala Gábor
Munkáltatói márkázás a BDO Magyarország Kft. alapján
: Bodnár Nikolett
: Bodnár Nikolett
Márkázás és márkavédelem a kis- és középvállalkozásoknál
: Gigor Csaba Miklós
: Gigor Csaba Miklós
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Published: (2007)
: Bognár Erika
Published: (2007)
A gasztronómia jelentőségének vizsgálata a turizmusban, Észak-Olaszország példáján keresztül
: Tanka Dóra
: Tanka Dóra
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján
: Weigert Viktor
: Weigert Viktor
A Mesterségek Ünnepe, mint hagyományőrző rendezvény jelentőségének bemutatása
: Maduda Viktória
: Maduda Viktória
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra
: Sebesi Petra
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
Franchise rendszer bemutatása a turizmus-vendéglátás szektorban a Subway gyorsétteremlánc példáján keresztül
: Heleszta Nikolett Norina
: Heleszta Nikolett Norina
A franchise rendszer marketing tevékenység fejlesztési lehetőségei a Kiwisun szolárium példáján keresztül
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
A kommunikáció jelentőségének elemzése egy egészségügyi intézmény példáján
: Szentpéteri Alexandra Mónika
: Szentpéteri Alexandra Mónika
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján
: Rajnai Richárd
: Rajnai Richárd
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon, különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra
: Vida Flóra
Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása
: Hodován Judit Viktória
: Hodován Judit Viktória
A digitalizált kontrolling folyamatok és azok jelentőségének bemutatása
: Egedi Máté
: Egedi Máté
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Franchise rendszerek vizsgálata Stilianos babauszoda franchise hálózata
: Drexler-Szigethy Barbara
: Drexler-Szigethy Barbara
Similar Items
-
A filmturizmus vizsgálata a Harry Potter-jelenségen keresztül
: Szabó Flóra -
A paraszociális kapcsolatok változásának hatása a Harry Potter rajongói közösségre
: Tőkés-Bodor Eszter -
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter -
Fantasztikum az utazásban - A Harry Potter és a Trónok harca generálta filmturizmus hatásai
: Árvai Bianka -
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel