Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gerics Roland
Other Authors: Balogh Emese
Kopcsay Dr. László
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
értékesítés
értékesítési csatorna
marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
piacelemzés
primer vizsgálatok
stratégia
SWOT-elemzés
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53377
Description
Abstract:Dolgozatomat az ágazat bemutatásával kezdtem, ahol táplálékkiegészítő termékeket és piacon elhelyezkedő versenytársakat mutattam be.Az ágazat szemléltetése után rátértem a Biotech USA bemutatására és elhelyeztem, hogy a magyar piacon hol foglal helyet. Készítettem egy SWOT analízist és megvizsgáltam a belső és külső környezetét a vállalatnak.Miután megismerkedtem a céggel és elhelyeztem a táplálékkiegészítők piacán, ezt követően a szekunder források alapján kutattam a cég értékesítési és marketingstratégiáját, majd be is mutattam azokat.A dolgozat utolsó szakaszában a primer kutatás következett, ahol kérdőíves megkérdezést készítettem. Hat hipotézist állítottam fel, majd a válaszokat ismertettem ábrák segítségével és bemutattam az eredményeket. Legutoljárasaját véleményt, javaslatot fogalmaztam meg a céggel kapcsolatban.