A Borsodi Sörgyár szponzorációs marketingtevékenységének hatása a márka megítélésre a magyar Z generáció körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Réka Kamilla
További közreműködők: Lőrincz Andrea
Lőrincz Ádám
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Borsodi Sörgyár
eseménymarketing
marketingkommunikáció
márka
söripar
szponzorálás
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53408

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53408
005 20240222103035.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Réka Kamilla 
245 1 2 |a A Borsodi Sörgyár szponzorációs marketingtevékenységének hatása a márka megítélésre a magyar Z generáció körében  |c Takács Réka Kamilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a Borsodi Sörgyár szponzorációs tevékenységének példáján taglalja a Z generáció sörfogyasztási szokásainak és márkahűségének alakulását. A kutatás a fogyasztói szokások és igények felmérése mellett vizsgálja a fiatal felnőttek szponzorációs tevékenységekhez való általános hozzáállását és reakcióit, valamint a Borsodi Sörgyár egyes marketing és szponzorációs tevékenységének konkrét példáján keresztül alkot képet a cég korábbi aktivitásainak sikerességéről nem eladási volumen, hanem fogyasztói percepció szempontjából. A kutatás eredményei azt mutatják, hogy bár a Z generáció tagjai nyitottan és érdeklődően állnak a szponzorációs tevékenységekhez, mind általánosan, mind a Borsodi szponzori tevékenységét tekintve, a márkahűség, vagy a termék kipróbálásának eléréséhez más aspektusokban is pozitív benyomást kell keltenie a márkának. Például a fogyasztók előbb próbálnak ki egy terméket amennyiben hozzátartozóik, közvetlen környezetükben lévő személyek is ajánlják, nem mindig elegendő számukra csak a cég által kommunikált márkával való találkozási pont a fogyasztói döntés meghozásához, de a márka pozitív percepcióját a kommunikációs csatornák és módok magukban is képesek pozitív irányba formálni. 
695 |a Borsodi Sörgyár 
695 |a eseménymarketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márka 
695 |a söripar 
695 |a szponzorálás 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Lőrincz Andrea  |e ths 
700 1 |a Lőrincz Ádám  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53408/1/Szakdolgozat%20Tak%C3%A1cs%20R%C3%A9ka%20IRUAUF.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53408/2/Tak%C3%A1cs%20R%C3%A9ka%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53408/3/Takacs-Reka-kulso-konzulensi-biralat-Lorincz_Adam.pdf  |z Dokumentum-elérés