A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Könnyű Sarolta
További közreműködők: Takács Máté
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gamification
hirdetések
Játékosítás
online marketing
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a Z generáció hatékony elérését vizsgálja az online marketingben használt gamification eszköz által. A szekunder kutatás során áttekintem a Z generációs viselkedést, főként az online térben, valamint megállapítom a marketingesek előtt álló kihívásokat, a Z generáció elérésének fókuszában. Továbbá vizsgálom az online felületeket és a hirdetés típusokat, amelyek relevánsak lehetnek a játékosítás szempontjából. A primer kutatásban saját kérdőíves kutatásom eredményeit osztom meg, elemezve a válaszokat, majd a válaszokból konklúziót levonva javaslatokat teszek a hirdetők számára, hogy miért és hogyan érdemes kivitelezni a gamification eszközét az online hirdetésekben.